چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین جابر انصاری با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب شد.

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه 1 مهر 1403، شاهد ثبات قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

حسین جابر انصاری با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل ایرنا منصوب شد.

ایمان شمسایی به عنوان رئیس مرکز ارتباطات، رسانه و امور فرهنگی مجلس منصوب و جایگزین محمدعلی قندهاری‌نیا شد.

نه خبری از قرعه‌کشی است و نه شانس؛ فقط کافی است در «لیگ همستر» شرکت کنید تا به یکی از برندگان قطعی جایزه 1 میلیارد و 500 میلیون تومانی بیت24 تبدیل شوید.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره گزارش داد ارتش رژیم اشغالگر مناطق نزدیک به رود لیتانی در شمال شهر «مرجعیون» و اطراف شهرک «زلایا» در البقاع غربی را هدف حملات خود قرار داد.

پاییز 1403 برای بازار ارز در حالی آغاز خواهد شد که این بازار در آخرین روزهای تابستان تحت تأثیر اخبار سیاسی و اقتصادی، از جمله «تنش‌ها در خاورمیانه» و «اثرگذاری سیاست‌های اقتصاد جهانی» قرار گرفت.

داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته آخر شهریور ماه سال جاری، حاکی از افزایش 0.02 درصدی نرخ سود بین بانکی در چهارشنبه، 28 شهریور ماه است.

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا ورزشگاه شهرقدس، میزبان دیدار پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان آسیا شد.

مدیرکل شیلات هرمزگان ازاجرای طرح دریابست از2 مهر تا نهم مهرماه سال جاری خبر داد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو دیزل به منظور پاسخ به نیاز بازار و فروش خودرو به مشتریان نهایی، پس از گذشت کمتر از یک هفته، از اجرای طرح فروش فوری پیکاپ فوتون دیزلی که این محصول نیز بصورت نقدی و اقساطی برای متقاضیان عرضه شد، قصد دارد طرح فروش فوری نقدی و اقساطی کامیونت آرنا پلاس را از ساعت 10 صبح امروز (یکشنبه اول مهرماه) آغاز کند.

هم‌زمان با هفته وحدت، دو پروژه بزرگ مجتمع آموزشی حضرت فاطمه زهرا (س) و تجهیزات اتاق عمل بیمارستان امام سجاد (ع) سیریک در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با اعتباری بالغ بر 245 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رئیس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، دقایقی قبل در راس هیئتی بلندپایه، عازم نیویورک مقر دائمی این سازمان شد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی تصویری از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور در یک کلاس درس منتشر شد.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت از ممنوعیت صادرات جو پرک خبر داد.

با حکم سید عباس صالحی، حسین انتظامی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.