چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدیان گفت: عده‌ای سودجو برای منافع خود می‌خواهند بین دانش آموزان مواد مخدر توزیع کنند اما از شما دانش آموزان می‌خواهیم هر مورد یا پیشنهادی را به پلیس و معلمان و خانواده‌های خود در میان بگذارید تا پلیس اقدامات مؤثر را انجام دهد.

محمود ملکوتی خواه رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها در ارتباط با سوال قطع برخی از پرداخت‌های مربوط به مطالبات معلولان مستمری بگیر گفت: قطع مستمری نداشتیم.

رئیس جمهور گفت: اگر یاد گرفتید که چگونه با هم کار کنید و دست به دست هم دهید، فردا در کشور می توانید با رفاقت و دوستی با دیگران حرکت کنید و جلو بروید و با قدرت کشور را بسازید البته ما باید کمک کنیم تا شما بتوانید این راه را بروید.

علی ربیعی دولت چهاردهم را دولت میاندار و میانجی‌گری برشمرد و گفت: امروز رئیس جمهور نماینده همه افراد کشور، حتی آنانی که پای صندوق‌های رأی نیامده هم هست.

حزب‌الله لبنان در ادامه حملات سنگین بامدادی خود به شمال فلسطین اشغالی بیانیه جدیدی صادر کرد.

حضرتی همچنین از دستور ویژه رئیس جمهور برای رسیدگی به حادثه انفجار معدن معدنجوی خبر داد.

سازمان هواشناسی برای شماری از استان‌های کشور هشدار سطح زرد فعالیت سامانه بارشی صادر کرد.

محمدعلی آخوندی صبح امروزدر جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه حادثه تلخی ساعت 21 شب گذشته به دلیل تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل‌های معدن زغال‌سنگ شرکت معدنجو رخ داد که موجب انفجار شد.

مردم در شهر بجنورد از ترس پس لرزه های احتمالی به خیابان ها آمده و صف پمپ بنزین ها شلوغ است.

امروز قیمت طلا ثبات را تجربه کرده است و هر اونس طلا به 2,622 (دو هزار و ششصد و بیست و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عبدالله علی الیحیا وزیر امور خارجه کویت در حاشیه هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار و گفت‌وگو کردند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، افزایش سه برابری قیمت عنوان شده در یکی از خبرگزاری‌ها در خصوص بلیت‌های این شرکت را تکذیب کرد.

جعفر بلوری در یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: 10روزی می‌شود که چرخشی محسوس در تحولات منطقه، از غزه به لبنان دیده می‌شود و به نظر می‌رسد تمرکز اصلی از این پس روی لبنان و «جبهه شمال» خواهد بود. این چرخش را به طور مشخص پس از «ترور دسته جمعی» که در لبنان و تحت عنوان «عملیات پیجرها» و حملات موشکی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در ضاحیه بیروت، شاهد هستیم که در مجموع به شهادت 70 نفر از جمله تنی...

آش سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان از دولت پزشکیان آن‌قدر شور شده که صدای اعتراض از میان خودشان هم بلند شده است. نکته مهم آن است که این سهم‌خواهی در همین گرفتن یا نگرفتن پست و سهم در دولت خلاصه نمی‌شود، و وقتی تلاش اصلاح‌طلبان در این مسیر به فرجامی که می‌خواهند، نمی‌رسد شروع به سنگ‌اندازی و تخریب می‌کنند. جایگاه ریاست جمهوری شاید فرصت مناسبی باشد که مسعود پزشکیان همفکران خودش را از دریچه تازه‌ای...

پرداخت یکسویه و سیاسی به موضوع FATF‌، موجب تاثیرات سوء بر اقتصاد کشور می‌شود.