پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه سفر خود به وین در جریان برگزاری شصت و هشتمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با وزیر علوم و آموزش عالی بورکینافاسو دیدار کرد.

براساس اعلام گمرک واردات طلا، پلاتین و نقره از نظر منشا ارز نیز مورد بررسی قرار نمی گیرد.

بانک مرکزی آمریکا روز چهارشنبه نرخ بهره را نیم درصد کاهش داد. کاهش نرخ بهره معمولا فعالیت اقتصادی و تقاضای انرژی را تقویت می‌کند، اما بازار این اقدام را نشانه ضعیف‌تر شدن بازار کار آمریکا می‌داند که ممکن است رشد اقتصادی را آهسته کند.

بازار گوشت و دام تهران امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403، شاهد افت قیمت گوشت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دو دیدار ابتدایی از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 موفق شد قرقیزستان و امارات را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.

امروز قیمت سکه امامی به 44,200,000 (چهل و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.33 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات را تجربه کرده است.

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی هم به 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) تومان رسید.

منابع خبری عصر چهارشنبه از وقوع انفجارهای جدید در ضاحیه جنوبی بیروت و مناطق دیگر لبنان همانند عملیات رژیم صهیونیستی در روز سه‌شنبه در این کشور خبر دادند.

امروز قیمت سکه بالا رفته است. قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار و به 3,738,700 (سه میلیون و هفتصد و سی و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 44,200,000 (چهل و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.33 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات را تجربه کرده است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اعلام اینکه با افزایش تردد خودروها را محور هراز مواجه هستیم، افزود: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران اعمال شده است.

محمدباقر قالیباف صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: توفیق پیدا کردیم که دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل حضور پیدا کردیم و از چندین پروژه عمرانی بازدید به عمل آورده شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی «حجهالاسلام آقای حاج سید ابوالحسن فاطمی» را به عنوان امام جمعه شهرکرد و نماینده خود در استان چهارمحال و بختیاری منصوب کردند.

محسن رضایی در توئیتی نوشت: اگر زودتر جلوی این تروریسم صنعتی گرفته نشود و مسابقه صنعت تروریستی در جهان گسترش پیدا کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: از آنجا که فرایند قانونی تصویب این موافقتنامه از سوی طرف پاکستانی به اتمام رسیده ضروری است که فرایند تصویب آن در مجلس شورای اسلامی نیز در اسرع وقت صورت پذیرد.

بازار ارز در روز چهارشنبه با روند منفی مواجه شد و قیمت دلار و درهم کاهش محسوسی را تجربه کرد. در این میان، حباب دلار به 100 تومان رسید و حباب درهم نیز شاهد افزایش بود و در 314 تومان قرار گرفت.