پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت سکه امامی به 44,100,000 (چهل و چهار میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.11 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا ثابت ماند و هر گرم طلا 18 عیار به 3,738,400 (سه میلیون و هفتصد و سی و هشت هزار و چهارصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

هنری کیسینجر، وزیر امور خارجه آمریکا به کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) علیه افزایش بهای نفت اخطار کرد.

نماینده حزب الله در یک گفتگوی رادیویی اظهار داشت: اینکه اسرائیلی‌ها دست به چنین جنایت کثیفی بزنند تعجبی ندارد؛ زیرا تاریخ جعلی این رژیم اشغالگر مملو از جنایت‌های ضد بشری است که در جهان سابقه ندارد.

اگر به دنبال کاهش نزولات جوی و بارش‌ها و خشکسالی و چالش کم آبی از کاشت محصولات زراعی و باغی در زمین‌های کم آب خود بهره‌وری، باردهی و سودآوری قابل توجهی را مشاهده نمی‌کنید، کاشت نهال بادام، کلید ورود شما به باغات سرسبز با فائق آمدن به تنش‌های آبی است.

به ادعای نیویورک پست، ساعاتی قبل از حمله روز سه‌شنبه، کابینه امنیتی اسرائیل اعلام کرد که یک شبه اهداف جنگ را به‌روزرسانی کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، پیشنهاد وزارت امور خارجه این کشور در خصوص امضای توافقنامه مشارکت راهبردی جامع با ایران را تأیید کرد. این سند شب گذشته، چهارشنبه، 18 سپتامبر، در پورتال رسمی انتشار قوانین حقوقی روسیه منتشر شد.

یکی از مهم‌ترین مراحل، تنظیم توافق‌نامه‌های لازم است که نیازمند وکیل است.

معامله گران فنی معتقدند قیمت سکه امروز مرز حمایت مهم 43 میلیون و 700 هزار تومان را پیش روی خود دارد که اگر از این سطح حمایت شود، احتمال رشد قیمت تا بالای مرز 44 میلیون و 400 هزار تومان وجود دارد.

از ابتدای سال تاکنون کیفیت هوای تهران پنج روز پاک، 119 روز قابل قبول، 57 روز ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز ناسالم بوده است.

در ادامه مبارزه پیگیر با گران‌فروشی در تهران و شهرستان‌ها ظرف دو روز گذشته باز هم گروهی از اجحاف کنندگان به حقوق مردم تسلیم عدالت شدند.

شرافت حسینی شاعر مجموعه شعر "زاعران غزل" در سن 80 سالگی درگذشت.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که درپی شلیک موشک ضدزره از لبنان، 5 صهیونیست در منطقه تل‌حای در کریات شمونه زخمی شدند.

گروهی از ناظران مدعی‌اند اسرائیل با انفجار پیجرها و دستگاه‌های ارتباطی طی دو روز گذشته، برای حزب‌الله پیامی ارسال کرد.

شب گذشته قیمت اونس طلا در ابتدا که نرخ بهره توسط پاول اعلام شد، با صعود به نزدیکی 2600 دلار رسید، اما تداوم این روند صعودی ادامه‌دار نبود و اونس با تغییر فاز، نزولی شد و تا 2570 دلار کاهش یافت.

پیرحسین کولیوند گفت: 95 نفر از مصدومان حادثه تروریستی لبنان توسط تیم های درمانی و امدادی داوطلب جمعیت هلال‌احمر ایران، برای ادامه روند درمان به داخل کشور اعزام و تا ساعاتی دیگر وارد کشور می شوند.