پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مرکز مدیریت راه های مازندران وضعیت تردد در مسیر جنوب به شمال محور کندوان و هراز را نیمه سنگین تا سنگین اعلام کرد.

شبکه خبری ان‌بی‌سی در گزارشی نوشت: دو مقام آمریکایی که خواستند نام آنها فاش نشود اعلام کردند که (رژیم) اسرائیل مسئول حملات از طریق دستگاه‌های ارتباطی «پیجر» در لبنان است.

منابع خبری بامداد پنجشنبه گزارش دادند که وزیر دفاع آمریکا با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تحولات لبنان گفت وگو کرده است.

مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران از رایزنی با وزارت علوم برای جابجایی ساعت شروع مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها برای مهرماه خبر داد.

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان درباره پیامدهای انفجار بیروت به اشغالگران هشدار داد.

مطالعات نشان می‌دهد که مصرف روغن زیتون می‌تواند خطر مرگ ناشی از زوال عقل را تا یک سوم کاهش دهد.

برنج باقیمانده می‌تواند از وعده‌های قبلی، روز بعد یک موهبت الهی باشد و شما را از درست کردن غذا نجات دهد.

درحالی‌که متخصصان از سیگارهای الکترونیکی به‌عنوان تهدیدکننده سلامت یاد می‌کنند، بازار سیاه وِیپ‌ها در آلمان داغ و داغ‌تر می‌شود.

درد بازوی چپ دلایل مختلفی دارد از آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله گرفته تا گرفتگی عصب یا رگ‌به‌رگ شدن. در برخی موارد هم ممکن است نشانه حمله قلبی باشد که یک موقعیت اضطراری پزشکی است.

غذایی وجود دارد که میکروب معده را از بین ببرد؟ خیر، درمان دارویی و پزشکی برای این مشکل مهم است، با این حال برخی از افراد به دنبال غذایی هستند که میکروب‌های معده را از بین ببرد تا عوارض جانبی درمان دارویی را کاهش دهد، توانایی بدن در مقاومت در برابر میکروب‌ها و عفونت‌ها را افزایش دهد.

چه به صورت میوه کامل، آب میوه، یا ژله، گواوا محصولی خوشمره و مغذی است؛ و البته این تنها میوه گواوا نیست که برای سلامتی مفید است. برگ‌های گواوا نیز دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و فواید سلامت جالب توجهی را ارائه می‌کنند. در ادامه با فواید سلامت برگ‌های گواوا بیشتر آشنا می‌شویم.

نتایج یک مطالعه در آمریکا نشان داده است آسیب‌های وارده در دوران خردسالی به طور مشخص می‌تواند بر خطر ابتلا به شماری از بیماری‌ها از افسردگی و اختلالات گوارشی گرفته تا فشارخون بالا و تیروئید تاثیر جدی بگذارد.

گردان‌های قسام، اسارئیل را به گسترش عملیات‌های شهادت طلبانه تهدید کرد.

سفیر و نماینده دائم ایران اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران حمله علیه سفیر خود در لبنان را که منجر به جراحت وی شد، به‌طور جدی پیگیری می‌کند.

جنگنده‌های اسرائیل سه شهرک در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

به دنبال اخراج گروهی از دیپلمات‌های انگلیسی از مسکو، سفیر این کشور در لندن احضار شد.