پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

لبنیات هم که در دو هفته اخیر افزایش قیمت داشت به گفته تولیدکنندگان این افزایش مربوط به افزایش هزینه‌های حمل و نقل، بسته بندی و... بوده و با اعلام نرخ جدید شیر خام نرخ دوباره تغییر می‌کند.

گواوا میوه‌ای شیرین و عجیب بومی مکزیک، آمریکای مرکزی و آمریکای جنوبی است. هر میوه گواوا حاوی سه برابر ویتامین C مورد نیاز روزانه، پتاسیم، فیبر، ویتامین A، و لیکوپن است.

جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، در هفته آتی تشکیل می‌شود.

کلیه شهروندان تبریزی در بازه زمانی یکشنبه اول مهر تا شنبه هفتم مهرماه امسال به طور رایگان از خدمات اتوبوس و مترو استفاده خواهند کرد.

پزشکیان تاکید کرد: چنگ به ریسمان الهی مهم است. نباید در زبان بگوییم وحدت داریم اما عملمان آن را تایید نکند. یکدیگر را تحمل نکنیم و یکدیگر را حذف می کنیم. وحدت یعنی پشت یک امام و به یک قلبه با یکدیگر وحدت کنیم.

سایت خبری والا مدعی شده که این تاجر اسرائیلی قصد ترور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، وزیر جنگ، رئیس شین‌بت و سایر مقامات صهیونیست را داشته، این فرد پس از ورود غیرقانونی از طریق ترکیه دو بار به ایران سفر کرده است.

تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند تا زمان اعلام نتایج انتخابات، تأثیرات این رویداد سیاسی بر بازار ارز محسوس نخواهد بود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تعطیلی برخی خطوط مترو تهران در روز شنبه خبر داد.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری با اشاره به اظهارات برخی منتقدان در مورد استفاده دولت از پول‌های صندوق توسعه ملی با بیان اینکه دولت فقط 10 میلیارد دلار با مجوز رهبری و برای منابع آب و خاک از صندوق توسعه ملی برداشت کرده است، خاطرنشان کرد: دولت متعهد شده که این پول را به عنوان وام برداشت کرده و آن را به صندوق بازگرداند.

«ولینگتون کو» وزیر دفاع تایوان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه «تایوان با دقت تحولات در لبنان را زیر نظر دارد» مدعی شد که در رابطه به مسئله انفجار پیجرها، اسرائیل هیچ تبادل امنیتی و اطلاعاتی با تایوان نداشته است.

به ادعای نیویورک پست، حزب‌الله پس از آن رمزگذاری پیام‌های تلفن های همراه و ثابت را اجرایی کرد - به‌ویژه پیجرهای دهه 1990-. اما انفجارهای اخیر توسط اسرائیل این پیام را فرستاد که این بازیگر توانسته اطلاعات را جمع آوری کرده و فعل و انفعال‌های این گروه در جنوب لبنان را رصد کند.

نوروزی درباره توقیف یک خودرو تصریح کرد: این خودرو خارجی از نوع کوپه دو در و تیپ دوج چلنجر آمریکایی می باشد که در برآورد کارشناسان مربوطه 200 میلیارد ارزش گذاری شد.

امروز قیمت بیت کوین در بازار رشد داشته است و به 61,982 (شصت و یک هزار و نهصد و هشتاد و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 3.56 درصدی داشته است.

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: به آمریکای جنایتکار و رژیم دست‌نشانده جعلی آن در منطقه هشدارمی دهیم همانطور که در واقعه شهادت مظلومانه سید شهیدان جبهه مقاومت حاج قاسم عزیز و عملیات تروریستی علیه کنسولگری ایران در کشور سوریه انتقام سخت و وعده صادق خود را محقق ساخته است گذر زمان بر اراده جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خونخواهی ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هنیه خللی ایجاد نخواهد...

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 49,475 (چهل و نه هزار و چهارصد و هفتاد و پنج) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.