جمعه 31 فروردین 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش 20 درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال 1402 خبر داد.

فرانسه از اسرائیل خواست تا تا تمامی موانع بر سر رسیدن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را بردارد و از توزیع بدون مانع این کمک‌ها اطمینان حاصل کند.

نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست امروز شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین گفت: ما حق عضویت کامل را با تصمیم بین المللی داریم نه از طریق مذاکره.

امروز قیمت ها در بازار شیب نزولی را تجربه کردند، قیمت سکه امامی به 44,500,000 (چهل و چهار میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.23 درصدی داشته است.

نخست‌وزیر اوکراین از کنگره آمریکا خواست تا لایحه کمک‌های خارجی را که مدت‌هاست مسکوت مانده است، تصویب کند.

مقامات از برگزاری یک نشست با حضور مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سران صهیونیست در خصوص حمله به شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.

سازمان هواشناسی کشور نسبت به فعالیت سامانه بارشی هشدار سطح زرد در خصوص رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ را صادر کرد.

دبیرکل سازمان ملل امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی تاکید کرد که زمان پایان دادن به این چرخه انتقام خونین فرا رسیده است. د.

سید عبدالملک الحوثی با اشاره به پاسخ ایران به تجاوز اسرائیل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق گفت: پاسخ ایران، که از داخل خاک این کشور با شمار زیادی موشک و پهپاد صورت گرفت قوی و سریع بود.

انگلیس اعلام کرد 13 نهاد ایرانی از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران را در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت 24 امشب پایان می یابد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل پاسخ خواهد داد.

بانک مرکزی با هدف تسهیل‌گری و توسعه ابزار اعتبار اسنادی داخلی - ریالی در نظام اقتصادی کشور و تامین مالی 800 هزار میلیارد تومانی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سال جاری، «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی - ریالی» رابه شبکه بانکی ابلاغ کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی گروه هفت علیه ایران، اعلام کرد: در دفاع از امنیت و منافع ملی و پاسخ قاطع، پشیمان کننده و بازدارنده به متجاوزان ذره‌ای تردید نخواهیم کرد.

سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه هند، از بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده «ام‌اس‌سی آریز» در ایران به کشورش خبر داد.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: به واسطه مطالبه گری مردم دامغان، رئیس جمهور ایران اسلامی فردا مهمان مردم این شهرستان است.