جمعه 10 فروردین 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهرماه، شهرها و بنادر مختلف فلسطین اشغالی مورد حملات موشکی و پهپادی گروه‌های مقاومت قرار گرفته است.

صدراعظم آلمان بیان کرد: سربازان‌مان را به اوکراین اعزام نخواهیم کرد و علاوه بر این، برای ارسال هر کدام از بسته‌های تسلیحاتی، تمام جوانب را به فراخور موقعیت تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: سرعت تحویل مسکن‌ها در هر استان و شهر متفاوت است اما در مجموع سرعت خوبی را در ساخت و تحویل مسکن‌ها در امسال داریم.

ترافیک در آزادراه تهران - شمال سنگین گزارش شده است.

با تغییر سال و رسیدن فصل بهار، همه چیز رنگ و بویی تازه به خود می‌گیرد. اگر شما صاحب یک فروشگاه هستید، لازم است تا با ایجاد تغییراتی هرچند کوچک، نظر مشتریان را جلب کنید.

در کشور ایران، تولید نهال هلو یکی از حوزه‌های مهم و استراتژیک در صنعت کشاورزی به شمار می‌رود. با توجه به آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز این سرزمین، شرایط بسیار مساعدی برای تولید میوه هلو و درآمدزایی از باغ هلو وجود دارد.

آخرین قیمت گوشت مرغ در بازار امروز 9 فروردین 1403 را می توانید در جدول زیر ببینید.

امروز در بازار قیمت بیت کوین صعودی شده است و ارزش هر واحد آن به 69,767 (شصت و نه هزار و هفتصد و شصت و هفت) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.95 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی صعود را در پیش گرفت و به 39,250,000 (سی و نه میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.38 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا 18 عیار سیر صعودی را تجربه کرد و ارزش هر گرم آن به 3,268,700 (سه میلیون و دویست و شصت و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.8 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه در بازار روند صعودی را تجربه کرده است، قیمت طلا هم افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,268,700 (سه میلیون و دویست و شصت و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که رشد 0.8 درصدی داشت.

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار ثبات را تجربه کرد و به 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز پیش، بدون تغییر است.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت ثبات را تجربه کرده است و 43,472 (چهل و سه هزار و چهارصد و هفتاد و دو تومان) ارزش گذاری شد.

جناح افزایشی بازار سکه در روز چهارشنبه برخلاف روز سه شنبه قدرت نمایی کردند و قیمت سکه امامی دیروز با رشد 100 هزار تومانی به 39 میلیون و 100هزار تومان رسید.

گردشگرانی سایر شهرهای کشور که اقامت خود را از مجموعه های گردشگری کویر مرنجاب رزرو کرده باشند، شامل تخفیف 50 درصدی ورودیه به کویر مرنجاب خواهند شد.