جمعه 7 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که آمریکا بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات این کشور و رژیم صهیونیستی پیش از عملیات «وعده صادق» ایران، انتظار دارد که پاسخ احتمالی رژیم صهیونیستی به ایران محدود باشد.

رییس پلیس راهور پایتخت، مناطق تصادف‌خیز تهران را اعلام کرد.

نتایج تحقیقات جدید دانشگاه کالیفرنیا بر تأثیر فزاینده تغییرات آب‌وهوایی همراه با ال‌نینوی شدید تأکید می‌کند.

سخنگوی سابق وزارت بهداشت گفت: قلیان اکسیژن یک اسم شبهه‌ناک است زیرا ماده مورد استفاده در این دستگاه فقط گاز اکسیژن نیست و ماده دیگری به نام N2O یا نیتروز اکسید استفاده می‌شود که گاهی به آن لقب روانگردان نیز می‌دهند.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت ورودی‌های سال تحصیلی 2025-2024 و تحصیل با هزینه شخصی را اعلام کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا، تحریم‌های جدید علیه ایران را اعلام کرد.

انگلیس در تداوم مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات «وعده صادق»، تحریم‌های تازه‌ای را علیه صنایع نظامی ایران وضع کرد.

لوگوی ویژه آیین‌های بزرگداشت 1757 سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» منتشر شد.

هیاتی از مصر فردا در راستای تلاش برای بازگرداندن حماس و رژیم صهیونیستی به میز مذاکرات، راهی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد.

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با ابراز نگرانی نسبت به گزارش‌های منتشر شده پیرامون کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه، خواستار تحقیقات مستقل در این زمینه شد.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

در یک دهه گذشته 63 میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

کاروان ووشو ایران موفق به کسب 20 مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، روایت سفر رئیس‌جمهور به پاکستان و سریلانکا را منتشر کرد.

کاخ سفید اعلام کرد که 17 کشور از جنبش حماس درخواست می‌کنند که اسرای صهیونیست موجود در غزه را در مقابل «آتش‌بس و بازگشت آوارگان به شمال» آزاد کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی امروز پنجشنبه خود گفت: صهیونیست‌ها از صداهای ضبط شده درخواست کمک و فریادهای کودکان که از پهپادها پخش می‌شود استفاده می‌کنند تا فلسطینی‌ها را به محل مورد نظر کشانده و آنها را هدف قرار دهند.