چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «یسرائیل هیوم» امروز سه شنبه نوشت ارتش رژیم صهیونیستی برای شروع عملیات نظامی در شهر رفح در «آینده بسیار نزدیک» آماده می‌شود.

وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد که 6 شخص و نهاد مرتبط با ایران را هدف تحریم‌ها قرار داده است.

«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان با «گرانت شاپس» همتای انگلیسی خود تلفنی گفت‌وگو کرد.

بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

ضمیر کابلوف نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان با تاکید بر گسترش روابط و همکاری‌ها میان بین 2 کشور اظهار داشت: روابط مثبت روسیه با حکومت سرپرست طالبان ادامه خواهد داشت و سرمایه‌گذاران روس نیز به سرمایه‌گذاری در افغانستان علاقه‌مند هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان شهر «بیت لاهیا» هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

یک مطالعه جدید که میزان و شدت سرطان پروستات را در میان مردان آفریقایی آمریکایی بررسی می‌کند، دسترسی نابرابر به مراقبت‌های بهداشتی را یک عامل محتمل برای ابتلا می‌داند.

بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه (4 اردیبهشت) در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

علی دایی در تماسی با حمید علیدوستی پدر ترانه علیدوستی جویای حال این بازیگر سینمای ایران شد.

ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

امروز قیمت دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به 42,400,000 (چهل و دو میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.42 درصدی داشته است.

در متن بیانیه بیت مرحوم آیت الله امامی کاشانی در قدردانی از رهبر معظم انقلاب، علما، محافل علمی، مسئولان و عموم مردم آمده است: در واپسین روزهای اسفندماه سال 1402، درگذشت عالم پرهیزکار و دلداده حضرت ابا صالح المهدی (عج)، مرحوم آیت‌الله محمد امامی کاشانی رحمه الله علیه رحمه واسعه قلوب ما و بسیاری از ملت شریف را جریحه‌دار کرد.