پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بحث درباره عملیات نظامی اسرائیل در رفح «فوری» است و در حال برنامه ریزی برای تعیین زمان مذاکرات با تل آویو در واشنگتن هستیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم مس رفسنجان می‌رود.

سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

شهردار تهران گفت: حتما در پارک ها مسجد می سازیم؛ مساجدی خوبی هم می سازیم.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: تا دستیابی به نتیجه نهایی تحقیقات درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت در شهرکروکوس باید "کمی صبور باشیم".

وزیر امور خارجه کشورمان که به منظور رایزنی با مقامات عالی ترکمنستان عازم این کشور شده بود، دقایقی قبل با استقبال مقامات ترکمنستان وارد فرودگاه عشق‌آباد شد.

وزارت خارجه لتونی اعلام کرد که یک دیپلمات روسیه در این کشور را عنصر نامطلوب قلمداد کرده و دستور اخراج وی را صادر کرده است.

فرود سخت ژئوپلیتیکی مستلزم درگیری ها و بحران های متعدد، مرتبط و در حال گسترش است که می تواند سیستم بین المللی تحت رهبری ایالات متحده را تحت تأثیر قرار دهد.

رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد روسیه با هیچ کشوری رابطه غیردوستانه ندارد.

امروز قیمت منات آذربایجان در جریان معاملات بازار ارز تهران خلاف روند روز گذشته افزایش یافت و با ورود دوباره به کانال 36 هزار تومان، 36120 تومان ارزش گذاری و معامله شد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت جو بایدن هفته آینده به فرانسه، بلژیک و آلمان می رود.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از توافق با یحیی گل محمدی جهت سرمربیگری تیم ملی امید خبر داد.

انفجار یک قبضه مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در منطقه خان لیلی از توابع بخش مرکزی این شهرستان منجر به فوت یکی از عشایر منطقه شد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیات همراه عصر چهارشنبه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کردند.