پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا اعلام کرد که روند خروج نظامیان این کشور از نیجر به پایان رسید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی خانم زهره عالی پور را به عنوان سرپرست سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

رئیس مجلس در حکمی «عبدالعلی رحیمی مظفری» را به عنوان رئیس مرکز امور نمایندگان، منصوب کرد.

بازار طلا و سکه اما امروز شاهد نوسانات اونس طلا بود و چشم به تحرکات این فلز گرانبها داشت. قیمت اونس طلا پس از رکوردزنی شب گذشته در 2582 دلار آغاز به کار کرد و با کاهش به 2575 دلار رسید.

برخی منابع خبری از مجروحیت سفیر ایران در لبنان طی حمله گسترده سایبری اسرائیل در لبنان و سوریه خبر داده‌اند.

مجید فراهانی، با حکم محمدجعفر قائم پناه معاون معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست‌جمهوری شد.

به گفته سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران، با فروش 168 کیلو گرم شمش طلا در حراج پنجاه و یکم این مرکز، حجم شمش‌های خریداری شده تا امروز از مرز 10 تن عبور کرد.

وسایل ارتباطی (پیجر) اعضای حزب الله در نقاطی از مناطق لبنان منفجر شد.

معامله‌گران معتقدند دلار هرات تا روز پنج‌شنبه فرصت اصلاح و درجا زدن خواهد داشت و اگر قیمت اونس طلا در روز چهارشنبه روند نزولی را در پیش بگیرد، برقراری رابطه معکوس دلار هرات و طلا محتمل است.

وزیر گردشگری دولت سیزدهم از مسئولیت هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان کناره‌گیری کرد.

وسایل ارتباطی (پیجر) اعضای حزب الله در تعدادی از مناطق لبنان منفجر شد.

یک نشریه فرانسوی اعلام کرد که طرح استیضاح نخست وزیر این کشور در پارلمان به جریان افتاده است.

دفتر سخنگوی فراجا با اشاره به بی‌پایه و اساس بودن خبر دستگیری فرزند یکی از پیشکسوتان مطرح ورزشی توسط پلیس و رد مرز به یکی از کشورهای همسایه؛ از رسانه‌ها خواست تا در انتقال و نشر اخبار دقت لازم را داشته باشند.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: روز گذشته خانمی با وضعیت نامناسب پوششی به محض اینکه پشت تریبون قرار گرفت، به گشت ارشاد طعنه زد و آقای رئیس جمهور هم گفتند که مگر گشت ارشاد هنوز هست و اذیت می‌کند؟ و قول برخورد با آن را دادند که باید عرض کنیم اگر قرار است با گشت ارشاد برخورد شود باید با وضع نامناسب حجاب آن فرد هم برخورد شود و نباید ارزش‌ها پایمال شود.

رئیس هیات مدیره اتحادیه فرآورده‌های لبنی کشور گفت: به عنوان تولیدکننده محصولات لبنی، افزایش قیمت شیر نه تنها برای ما آورده‌ای ندارد بلکه باعث کاهش مصرف و به دنبال آن کاهش تولید و سود می‌شود.

پزشکیان در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود که روز دوشنبه برگزار شد، صراحتا اعلام کرد که ایران خواهان رایزنی مستقیم با آمریکاست.