جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتشار گزارش‌های اولیه در خصوص زخمی‌شدن چند صهیونیست در پی انفجار پهپاد انتحاری حزب‌الله در داخل یکی از پایگاه‌های صهیونیستی در اطراف رود اردن خبر دادند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: در نشست مشترک این کمیسیون با رئیس قوه قضائیه و معاونان وی، بر ضرورت تقویت تعامل میان مجلس و دستگاه قضا تاکید شد.

وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن سه عضو حزب کارگران کردستان (پ. ک. ک) در شمال عراق و سوریه خبر داد.

بیست و هشتمین نشست هیات رئیسه سازمان دیوان محاسبات کشورهای عضو منطقه اقتصادی اکو (اکوسای) با حضور داود محمدی دادستان دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شد.

عرضه شیرخام در فروشگاه های لبنیات سنتی علاوه بر ممنوعیت های بهداشتی شاهد گران فروشی نیز هستیم، به طوری که هر کیلوگرم از این محصول درحالی توسط دامدار 15 هزار تومان عرضه می‌شود که در این فروشگاه ها 27 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هم‌اکنون در حال انجام سلسله حملاتی علیه مناطق جنوبی لبنان است.

سران آمریکا و انگلیس در خصوص مجوز دادن به اوکراین برای حمله به خاک روسیه با تسلیحات غرب به اجماع نرسیدند.

صدراعظم آلمان امروز (یک‌شنبه 25 شهریور) در اولین مرحله از سفر سه روزه خود به آسیای مرکزی وارد شهر تاریخی سمرقند در ازبکستان شد.

امروز قیمت سکه امامی به 43,650,000 (چهل و سه میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.15 درصدی داشته است. قیمت دلار در بازار بالا رفت.

هیاتی نظامی از کشور آمریکا برای گفت‌وگو درباره مسائل مختلف و تنش‌های مربوط به دریای چین جنوبی با سفر به شهر پکن، با مقامات نظامی چینی دیدار و گفت‌وگو کردند.

امروز قیمت سکه امامی به 43,650,000 (چهل و سه میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.15 درصدی داشته است.

به نظر می‌رسد انتشار خبر عرضه دو عضو خانواده تارا در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو تا حد زیادی توانسته روی قیمت‌های بازاری این خودروها اثر گذاشته و آن‌ها را کاهشی کند. ایران خودرویی‌ها در صورت های مالی خود به طور مشخص اعلام نکردند که تولید چند دستگاه تارا را در سال جاری هدف گذاری کردند اما به نظر می‌رسد با این دست فرمان تیراژ تارا در پایان سال جاری به حوالی 60 هزار دستگاه برسد.

کتائب حزب‌الله (گردان‌های حزب‌الله) عراق، حمله جنبش انصارالله یمن به عمق سرزمین‌های اشغالی با استفاده از یک فروند موشک بالستیک فراصوتی جدید را تبریک گفت.

امروز قیمت سکه امامی به 43,650,000 (چهل و سه میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.15 درصدی داشته است. قیمت دلار در بازار بالا رفت.

اعضای هیات رییسه جبهه اصلاحات با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری دیدار کردند.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.