جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین نسبت به حمله موشکی یمن به تل آویو واکنش نشان دادند.

تپش قلب حالتی است که در آن فرد احساس می‌کند قلبش به طور غیرعادی تند می‌زند.

نایب رئیس اتحادیه چرم مصنوعی تسخیر بازار چرم مصنوعی ایران توسط چینی‌ها را تایید کرد و گفت: افزایش بهای تمام شده تولیدات ما باعث شده مردم به کالاهای چینی که ارزانتر از محصولات داخلی است رو بیاورند.

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: حذف ارز ترجیحی برای واردات برنج ضروری است.

نماینده تهران در مجلس گفت: سوال این است که الان برگشتن ظریف به دولت بر چه اساسی است؛ اگر ما اینجا قانون تصویب کنیم اما آقایان به آن توجه نکنند چه فایده‌ای دارد؟

در روزهای رکورد زدن افزایش دما در قم، ثبت رکورد تاریخی مصرف برق نیز در این استان زده شد و به عدد 1014 مگاوات رسید که در نوع خود طی دهه‌های اخیر بی‌سابقه بود.

گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: ترخیص قطعی انواع خودروی سواری وارداتی از گمرکات سراسر کشور از ابتدای سال جاری تا روز گذشته به مرز 20 هزار دستگاه رسید.

حزب‌الله لبنان خبر داد که مرکز جاسوسی اسرائیل را در بلندی‌های کفرشوبا هدف قرار داده است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رود بارش‌هایی کمتر از نرمال و کمتر از میانگین بلندمدت در پاییز امسال در کشور به وقوع بپیوندد، هرچند پیش‌بینی‌های فصلی به‌طور کلی از دقت 60 تا 70 درصدی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر اثر سانحه رانندگی با خودروی شخصی مصدوم و در بیمارستان بستری شد.

مراسم اولویت‌بندی (قرعه‌کشی) درخواست‌های ثبت‌شده برای خرید محصولات ایران خودرو روز یکشنبه 11 شهریور با حضور نمایندگان سازمان‌های نظارتی برگزار شد و بخشی از نتایج 18 شهریور اعلام شد.

وزیر بهداشت در پی مشاهده کلیپ نجات جان یک کودک توسط نیروهای اورژانس گریست.

چهره رسانه‌ای نزدیک به پزشکیان در توئیتی نسبت به انتقادات از برخی انتصاب‌ها در دولت چهاردهم واکنش نشان داد.

تعدادی از فعالان صنفی و کارمندان دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، خواجه نصیر و ارومیه برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات کارمندان وزارت علوم به دیدار معاون راهبردی ریاست جمهوری رفتند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با اعلام "هیچ خودروی به‌اصطلاح بی‌صاحب در فرودگاه نداریم."، گفت: موضوع این خودروها را 1.5 سال قبل حل کردیم.

نخست‌وزیر اسرائیل در واکنش به حمله ارتش یمن مدعی شد که نیروهای انصارالله بهای هرگونه تلاش برای حمله علیه اسرائیل را پرداخت خواهند کرد.