شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدعلی ابطحی با بیان اینکه اسرائیل بعد از سید حسن نصرالله دوران راحتی نخواهد داشت و وضعیت برای آن سخت‌تر خواهد بود، گفت: نبود سید حسن نصرالله برای منطقه و مقاومت دشوار است.

امروز قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,952,000 (سه میلیون و نهصد و پنجاه و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.43 درصدی داشته است. قیمت سکه هم ثبات داشت.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,783 (چهل و نه هزار و هفتصد و هشتاد و سه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.08 درصدی داشته است.

براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، حباب سکه در جریان معاملات روز دوشنبه افزایش یافت و به 19 درصد رسید که نشان‌دهنده «مقاومت بازار سکه در برابر کاهش قیمت‌هاست».

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,783 (چهل و نه هزار و هفتصد و هشتاد و سه تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حکم اعدام 2 نفر که در محور هفت باغ کرمان مرتکب چندین فقره تجاوز به عنف شده بودند در زندان مرکزی کرمان اجرا شد.

به روش مهاجرین در 30 روز لهجه آمریکایی یاد بگیرید. آیا می خواهید لهجه آمریکایی تان را در عرض یک ماه به طرز شگفت انگیزی بهبود ببخشید؟ کلیک کنید.

یک جوان در پارک قیطریه به‌دلیل چشم در چشم شدن و فحاشی با چند پیک‌موتوری درگیر شده و در جریان این نزاع جان خود را از دست داده است.

«لین جیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به تصویب کمک نظامی آمریکا به تایوان هشدار داد که اگر واشنگتن اگر همچنان به کمک‌های نظامی «مخرب» به تایوان ادامه دهد، فاجعه‌ای را برای خود خلق خواهد کرد.

بازار طلا و سکه در حالی معاملات امروز را آغاز خواهد کرد که در روز دوشنبه اونس طلا از سقف قیمتی فاصله گرفت و حوالی 2630 دلار نوسان داد؛ روندی که در پی آن بازارهای داخلی هم در مسیر نزولی قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد عملیات زمینی مشخص و محدود و علیه اهداف حزب‌الله لبنان است.

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است که از فردا بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه بر اساس آخرین آماری که داریم، تا هشتم مهرماه سال جاری 22.2 میلیارد دلار از سهمیه وزارت صمت تامین شده است.

به گفته منابع امنیتی لبنان، همزمان با «اقدامات میدانی» ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد خط مرزی، ارتش لبنان یک مرکز دیده‌بانی در مرز را تخلیه کرد.

یک منبع پارلمانی وابسته به حزب‌الله تاکید کرد: آماده هستیم آنچه سید حسن نصرالله، دبیرکل سازمان ملل آغاز کرد، بر اساس همان سازوکار تکمیل کنیم و آن را به سرانجام خواهیم رساند.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در پیام ویدیویی شبانه خود به وضعیت کشورش در جنگ پرداخت و گفت: «درباره گزارش‌ها پیرامون خطوط مقدم، توانمندی‌های کنونی و آتی و هم‌چنین وظایف خود باید بگویم که وضعیت بسیار بسیار دشوار است.»