شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

معامله‌گران روز دوشنبه شاهد عقب‌نشینی و نوسان محدود قیمت‌ها در پی بازگشت آرامش به بازار ارز بودند، روندی که در پی آن قیمت دلار در بازار هرات و تهران در میانه کانال 60 هزار تومان نوسان داد.

مسعود پزشکیان چهارشنبه 11 مهر 1403 به منظور دیدار رسمی دوجانبه و نیز شرکت در اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا، در رأس هیئت عالیرتبه سیاسی و اقتصادی عازم قطر می‌شود.

اسکندر مومنی وزیر کشور در گفت‌وگویی درخصوص برنامه‌ی دولت چهاردهم برای ساماندهی اتباع غیرمجاز بیان کرد: موضوع اتباع غیرمجاز، یک برنامه‌ی ملی است و فراجا در خط مقدم آن قرار دارد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: میزان ترک شغل و استعفای پرستاران چندین برابر مهاجرت است که اگر به آن توجه نشود، می‌تواند نظام سلامت را فلج کند.

یک واسطه‌گر ملکی می‌گوید، بازار رهن و اجاره در منطقه 15 همچنان گرم است چراکه برخی از مستاجران در مهرماه جابه‌جا می‌شوند؛ هرچند نسبت به تابستان، تعداد مراجعه‌کنندگان کاهش یافته است.

مرکز آمار به صورت ماهانه اطلاعات مربوط به متوسط قیمت خوراکی‌های منتخب در مناطق شهری را اعلام می‌کند.

حاجی دلیگانی خطاب به رئیس بانک مرکزی تاکید کرد: ما در سیاست‌های برنامه هفتم داریم که بایستی نرخ تورم کاهش پیدا کند؟ آیا فکر نمی‌کنید که آمریکا نرخ سود بانکی یک تا پنج درصد دارد اما در ایران 30 درصد است؟ آیا این نرخ شرعی است؟

امروز قیمت سکه امامی به 46,400,000 (چهل و شش میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.32 درصدی داشته است.

امروز قیمت بیت کوین به 63,642 (شصت و سه هزار و ششصد و چهل و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.25 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا شیب صعودی را تجربه کرده است و هر گرم طلای 18 عیار به 3,952,000 (سه میلیون و نهصد و پنجاه و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.43 درصدی داشته است.

محمدعلی ابطحی با بیان اینکه اسرائیل بعد از سید حسن نصرالله دوران راحتی نخواهد داشت و وضعیت برای آن سخت‌تر خواهد بود، گفت: نبود سید حسن نصرالله برای منطقه و مقاومت دشوار است.

امروز قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,952,000 (سه میلیون و نهصد و پنجاه و دو هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.43 درصدی داشته است. قیمت سکه هم ثبات داشت.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,783 (چهل و نه هزار و هفتصد و هشتاد و سه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.08 درصدی داشته است.

براساس بررسی خبرنگار اقتصادنیوز، حباب سکه در جریان معاملات روز دوشنبه افزایش یافت و به 19 درصد رسید که نشان‌دهنده «مقاومت بازار سکه در برابر کاهش قیمت‌هاست».

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,783 (چهل و نه هزار و هفتصد و هشتاد و سه تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: حکم اعدام 2 نفر که در محور هفت باغ کرمان مرتکب چندین فقره تجاوز به عنف شده بودند در زندان مرکزی کرمان اجرا شد.