شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور در اظهاراتی با اعتراف به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، مدعی شد: من قصد آسیب زدن به مردم ایران را نداشتم.

یک روانشناس گفت: با نوجوانان خود زمانی را صرف کنید تا آن‌ها بدانند شما همیشه برای‌شان حضور دارید. به صحبت‌هایشان گوش دهید، اغلب نوجوانان اظهار می‌کنند که والدین حرف‌های آن‌ها را نمی‌شنوند. نشان دهید که برای حرف‌زدن و شنیدن صحبت‌هایشان فرصت دارید.

یک متخصص بیماری های پوست و مو، چگونگی بروز شپش سر و درمان‌های آن را تشریح کرد.

امروزه می‌دانیم که تخم‌مرغ به‌طور کلی در گروه بهترین مواد غذایی قرار می‌گیرد و مصرف منظم آن می‌تواند کیفیت رژیم غذایی ما را ارتقا بدهد، البته به این شرط که از روش‌های سالم مثل آب‌پز کردن برای آماده‌سازی تخم‌مرغ استفاده کنیم.

دانه‌های سرخ رنگ انار دارای خواص زیادی هستند که پزشکان توصیه می‌کنند خوردن این میوه را از دست ندهید.

ترک خوردن پاشنه پا، معمولا یک عارضه جدی نیست. در بسیاری از افراد، این ترک‌ها فقط بر لایه سطحی پوست تأثیر می‌گذارد و باعث درد نمی‌شود.

منوچهر هادی از پروژه جدید خود با حمید گودرزی رونمایی کرد.

سوزش سر دل یکی از اختلالات شایع دستگاه گوارش است که با تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی قابل مدیریت است. شناخت غذاها و نوشیدنی‌های مضر می‌تواند به کاهش علائم کمک کند.

یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: تخمه شکستن محرکی کوتاه مدت است که به سرعت باعث آزاد شدن دوپامین بین سلول‌های مغزی می‌شود و به فرد پیام لذت بخش می‌دهد که دوباره تکرار کند.

نتایج مطالعات جدید نشان می‌دهد که صاعقه بیشتر در آسمان‌های پر از آلودگی رخ می‌دهد.

چین از اولین طراحی لباس فضایی خود برای فرود بر ماه پرده‌برداری کرد و با این کار برنامه‌های خود برای فرود انسان بر ماه تا سال 2030 به سمت جلو پیش برد.

ممکن است باورهای مختلفی از بیماری دیابت در ذهن خود داشته باشید. این اینفوگرافیک تلاش می‌کند برخی از آنها را در ذهن شما اصلاح کند.

زبان سالم، صورتی رنگ است؛ گرچه شدت صورتی بودن ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. برای نحوه رعایت سلامت زبان، این مطلب را بخوانید.

تحقیقات انجام شده توسط پروفسور بارتو نشان می‌دهد 2 مرحله حیاتی از زندگی وجود دارد که در آن عوامل استرس زا به احتمال زیاد بر بدن تأثیر گذاشته و باعث سرطان می‌شوند: یکی دوره پِری‌ناتال در رحم است و دیگری در دوران نوجوانی تا 20 سالگی.

رویترز ادعا کرد که ارتش لبنان از مرز جنوبی این کشور با شمال فلسطین اشغالی عقب‌نشینی کرده است.

شبکه 12 تلویزیون اسرائیل از شلیک دست‌کم 10 موشک از لبنان به سوی مسگاف عام خبر داد.