شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تصریح کرد که در پشت پرده نشست سازمان سازمان ملل صحبت ها پیرامون تبدیل آمریکا به پایگاهی برای ارسال سلاح در جریان بوده است.

تخلیه کالاهای اساسی در بنادر از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه با رشد 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 10 میلیون و 631 هزار و 476 تن رسید.

رئیس دادگاه قلعه نو از بازداشت رئیس و یکی از اعضای شورای شهر به اتهام ارتشاء خبر داد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به حملات اخیر اسرائیل به بندر الحدیده یمن گفت که این حملات با هدف شکستن تصمیم یمن در پشتیبانی از غزه انجام شده است.

بازار خودرو معاملات امروز را در حالی سپری کرد که در مقایسه با روز گذشته شاهد عقب نشینی قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در سایه کاهش قیمت بود؛ هرچند برخی از خودروها به رشد خود ادامه دادند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد که جنایات اسرائیل در سایه حمایت بی قید و شرط آمریکا صورت می‌گیرد.

رئیس جمهور ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که چنین جنایتی بار دیگر ثابت کرد که اسرائیل به هیچ یک از موازین و چارچوب‌های بین‌المللی پایبندی ندارد.

اگر می خواهید قلب شما هیچ وقت بیمار نشود و گرفتار پزشک و دارو برای درمان قلبتان نباشید، باید 10 اصل مهم را رعایت کنید.

رئیس جمهور با اشاره به حملات اسرائیل علیه لبنان گفت: سازمان ملل و کشورهایی که ادعای حقوق بشر می‌کنند، باید رژیم صهیونیستی را وادار کنند که سر جای خود بنشیند.

رئیس‌جمهور اوکراین مدعی حمایت رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از کی‌یف در جنگ با روسیه شد.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز برگزار شد. تصویری از سلفی تعدای از نمایندگان مجلس در رسانه‌ها بازتاب داشته است.

دولت روسیه اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور قرار است روز دوشنبه به تهران سفر کند.

سخنگوی کاخ کرملین ضمن هشدار درباره تندروی کشورهای غربی در جنگ اوکراین، اعلام کرد که به زودی دکترین هسته‌ای تجدیدنظر شده روسیه به طور رسمی ارائه خواهد شد.

پهپادهای انتحاری حزب الله، پادگان «الیاتکیم» ارتش اسرائیل را هدف قرار دادندو

رئیس جمهور در گفت‌وگوی مشروح با الجزیره انگلیسی گفت: صهیونیست‌ها برای بقای خودشان می‌خواهند جنگ را در خاورمیانه گسترش دهند، به خاطر اینکه با کارهایی که در غزه انجام دادند نتوانستند به اهداف خود برسند.

یکی از رهبران انصارالله تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن به زودی پاسخ تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این کشور را خواهند داد.