یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ کرملین ضمن هشدار درباره تندروی کشورهای غربی در جنگ اوکراین، اعلام کرد که به زودی دکترین هسته‌ای تجدیدنظر شده روسیه به طور رسمی ارائه خواهد شد.

پهپادهای انتحاری حزب الله، پادگان «الیاتکیم» ارتش اسرائیل را هدف قرار دادندو

رئیس جمهور در گفت‌وگوی مشروح با الجزیره انگلیسی گفت: صهیونیست‌ها برای بقای خودشان می‌خواهند جنگ را در خاورمیانه گسترش دهند، به خاطر اینکه با کارهایی که در غزه انجام دادند نتوانستند به اهداف خود برسند.

یکی از رهبران انصارالله تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن به زودی پاسخ تجاوز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این کشور را خواهند داد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس دوازدهم به ارائه توضیحاتی درباره روند بررسی پرونده‌ها در این کمیسیون پرداخت.

مدیرعامل و فاندر مجموعه RIT با اشاره به ضرورت ایجاد یک موتور هوش مصنوعی به‌طور تخصصی در زمینه اختراعات، گفت: RIT Engine می‌تواند نقش مهمی در توسعه و رشد ایران در حوزه نوآوری داشته باشد و ما این توانایی را داریم که آن را به‌عنوان یک محصول ایرانی، به کشورهای دیگر صادر کنیم.

«آکسیوس» امروز به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حمله به یمن با هماهنگی ستاد فرماندهی مرکزی تروریست‌های ارتش آمریکا (سنتکام) انجام شده است.

با تشدید تنش‌های امنیتی در غرب آسیا، پنتاگون دستور داده است تا ادوات نیروی هوایی ایالات متحده در منطقه افزایش یابد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که 3 شهرک صهیونیست‌نشین را موشک‌باران کرده است.

فیلمی از فارسی صحبت کردن سید حسن نصرالله در فضای مجازی منتشر شده است.

دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران با رأی اعضای دیوان محاسبات کشورهای آسیایی موسوم به آسوسای، به عضویت کمیته حسابرسی آسوسای برای یک دوره 3 ساله درآمد.

دپوی برنج در شالیکوبی‌ها و نبود بازار فروش، به معضلی مزمن در صنعت برنج کشور تبدیل شده و به نظر می‌رسد این مشکل در سال جاری هم تکرار خواهد شد و کشاورزان همچنان با چالش فروش محصولات خود روبرو خواهند بود.

در گذشته نه چندان دور، پیش از آن‌که شهرنشینی تا این حد افزایش یابد، هر خانواده با نگه‌داری از چند دام و تعدادی مرغ و خروس می‌توانست نیازهای غذایی خود را برطرف سازد؛ اما این روزها افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی سبب افزایش شدید نیاز به غذا شده است؛ به‌همین‌خاطر، دامداری‌های متعددی در حاشیه شهرها ایجاد شده‌اند تا پاسخگوی این نیاز باشند.

رسانه‌ها از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن خبر می‌دهند.

سخنگوی دولت از انتصاب استانداران آذربایجان شرقی و همدان خبر داد.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در طول دوران رهبری خود، چندین بار با رئیس‌جمهورهای ادوار مختلف و مقامات ایران ملاقات کرده است.