یک‌شنبه 15 مهر 1403

دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه کوهنوردی در زنجان با حضور برترین‌های ایران برگزار شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه کوهنوردی در زنجان با حضور برترین‌های ایران برگزار شد

زنجان - ایرنا - رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه ورزش کوهنوردی با حضور برترین‌های ایران به میزبانی این استان و با موفقیت برگزار شد.

حمید رکابی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره مربیگری که از 8 تا 11 مهرماه جاری که به صورت تئوری و عملی در 2 نوبت صبح و بعدازظهر و سالن اختصاصی سنگنوردی و سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد 22 زن و 13 مرد از استان های مختلف کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این دوره مربیگری با فاصله گذاری اجتماعی مناسبت و رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی مدیریت مقابله با ویروس کرونا برگزار شد، اظهار داشت: 10 نفر از مدرسین فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور به عنوان مدرس در این دوره مربیگری حضور داشتند.

رکابی با اشاره اینکه به خاطر پیشگیری از این بیماری منحوس و اطمینان خاطر بیشتر شرکت کنندگان در دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه کوهنوردی با نظارت هیات پزشکی ورزشی استان زنجان به مرحله اجرا درآمد، افزود: این کلاس ها در رشته‌های سنگنوردی، یخ نوردی، اسکی کوهستان و اسکای رانینگ است.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان، گفت: محسن محمودی از زنجان نیز که به عنوان یکی از پنج مدرس برتر و مطرح تیم استعدادیابی کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور است در دوره مربیگری استعدادیابی سنین پایه حضور داشت.

*س_برچسب‌ها_س*