دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر / قانع: 10بازیکن جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر / قانع: 10بازیکن جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند

در دومین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر پایه اصلی بازیکنان مشخص شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان هندبال دختر کشورمان که از 26 اردیبهشت ماه آغاز شده، تا 31 ماه جاری در اراک ادامه دارد.

خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال نوجوانان دختر در خصوص دومین مرحله از اردوی آمادگی این تیم اظهار داشت: پایه اصلی بازیکنان تیم نوجوانان تقریبا مشخص شده و امیدواریم با استمرار برگزاری اردوهای متعدد، بازیکنان را به ایده های اصلی کادرفنی نزدیک کنیم.

قانع درباره شرایط آمادگی بازیکنان نیز افزود: از اسفندماه سال گذشته که اولین اردوی تیم هندبال نوجوانان دختر برگزار شد، بازیکنان را زیرنظر داشتیم؛ طوری که بازیکنان در زمان بین این دو اردو رها نشدند و با برنامه های تمرینی که به آنها ارائه دادیم تا آمادگی خود را حفظ کنند. بنابراین می توانم بگویم اکثر بازیکنانم با آمادگی نسبی وارد دومین اردو شدند.

وی با بیان اینکه در این اردو حدود 10بازیکن جدید مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: بعضی از بازیکنان هم درگیر امتحانات نهایی مدارس بودند و نتوانستند به اردو ملحق شوند و ما 10 بازیکن جدید را به اردو اضافه کردیم و مورد ارزیابی قرار دادیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در صورت موافقت فدراسیون مرحله بعدی اردوی آمادگی را پس از امتحانات خرداد ماه دانش آموزان برگزار کنیم تا بازیکنان درگیر امتحانات نباشند.

انتهای پیام /