دوشنبه 16 مهر 1403

دومین مدرسه علوم اعصاب شناختی با تمرکز بر پیشگیری و درمان اعتیاد برگزار خواهد شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دومین مدرسه علوم اعصاب شناختی با تمرکز بر پیشگیری و درمان اعتیاد برگزار خواهد شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، «دومین مدرسه علوم اعصاب شناختی سازمان بین‌المللی مطالعات مغز IBRO (ایبرو)» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در تهران برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی با شعار «پیشگیری از اعتیاد و توسعه درمان، از مطالعات حیوانی تا نقشه‌برداری مغز انسان»، با هدف فراهم کردن فرصتی برای دانشجویان و محققان آسیا - اقیانوسیه برای کسب دانش سنگ بنای تئوری و عملی علوم اعصاب اعتیاد 31 شهریور تا 7 مهرماه 1402 برگزار خواهد شد.

«علوم اعصاب سلولی و رفتاری»، «علوم اعصاب شناختی» و «علوم اعصاب محاسباتی» مهم‌ترین موضوعات انتخاب شده برای این رویداد است.

این رویداد علمی با حمایت سازمان بین‌المللی مطالعات مغز (ایبرو)، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، انجمن علوم اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز برای دانشجویان پزشکی، دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری در قالب سخنرانی‌ها و جلسات عملی با تمرکز بر تکنیک‌های آموزشی برای انجام مطالعات حیوانی و انسانی درحوزه اعتیاد، برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر تا 10 خرداد ماه 1402 به وبگاه ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی مراجعه کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

علوم و فناوری‌های شناختی علوم اعصاب شناختی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دومین مدرسه علوم اعصاب شناختی با تمرکز بر پیشگیری و درمان اعتیاد برگزار خواهد شد 2