سه‌شنبه 3 مهر 1403

دو گزینه جدید برای طلسم‌شده‌ترین انتقال سال

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو گزینه جدید برای طلسم‌شده‌ترین انتقال سال

بایرن مونیخ، برای دروازه تیمش به دنبال خرید مایک مانیان و وویژیک شزنی، دروازه‌بانان دو تیم ایتالیایی میلان و یوونتوس است.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در خط دروازه به طور فوری نیاز به یک گزینه مطمئن دارد و آن‌ها اخیرا یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی تیمشان را به اینتر فروختند و همچنین مانوئل نویر، ستاره 37 ساله این تیم نیز به دلیل مصدومیت تا ماه‌ها دور از میادین خواهد بود.

گمانه زنی‌های مختلفی درباره گزینه مدنظر بایرن وجود دارد. این تیم علاقه‌ای ندارد که تا ژانویه چارچوب دروازه‌شان در اختیار اسون اولریخ باشد. به همین سبب صحبت‌هایی وجود دارد که همگی به ایتالیا ختم می‌شوند.

رسانه‌های اروپایی خبر داده‌اند که الهلال عربستان در آستانه خرید یاسین بونو، دروازه‌بان تیم سویاست. بونو اصلی‌ترین گزینه بایرن محسوب می‌شد و با کنار رفتن او، بایرن به سراغ مایک مانیان، ملی پوش فرانسوی میلان خواهد رفت.

با این حال قطعا میلان حاضر نیست یک هفته مانده به شروع فصل یکی از مهمترین بازیکنانش را از دست بدهد. آن هم با یک قرارداد قرضی با بند خرید.

این موضوع باعث می‌شود تا بایرن در صورت عدم توافق با میلان، به سراغ یک گزینه آسان‌تر برود. وویژیک شزنی، دروازه‌بان اول یوونتوس، دیگر بازیکن مدنظر مونیخی‌هاست. مشکلات مالی این فصل بیانکونری باعث شده است تا خرید بازیکن از این تیم آسان‌تر باشد. همچنین دست یووه در این پست خالی نیست و در صورت جدایی شزنی، ماتیا پرین به عنوان جایگزین این دروازه‌بان درون چارچوب دروازه یوونتوس خواهد ایستاد و همچنین ممکن است یووه به دنبال خرید جانلوئیجی دوناروما، ستاره سابق میلان و حال حاضر پاری‌سن‌ژرمن برود.

دو گزینه جدید برای طلسم‌شده‌ترین انتقال سال 2