سه‌شنبه 3 مهر 1403

به دلیل تخلف اداری: / جریمه وحشتناک ذوب آهن توسط کمیته انضباطی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
به دلیل تخلف اداری: / جریمه وحشتناک ذوب آهن توسط کمیته انضباطی

کمیته انضباطی باشگاه ذوب آهن را هم جریمه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این جریمه به خاطر عدم ثبت قرارداد حداقل 16 بازیکن در مهلت مقرر اعمال شده تا ذوب‌آهن نیز به جمع چند باشگاه دیگر بپیوندد که به دلیل عدم رعایت دستورالعمل نقل و انتقالات جریمه شده‌اند.

این در حالی است که ذوب‌آهن یک بار اخطار عدم ثبت قرارداد بازیکنان را دریافت کرد اما حتی در فرصت دوم هم نتوانست قرارداد بازیکنان خود را در سازمان لیگ ثبت کند.

به این ترتیب این باشگاه نیز 5 میلیارد تومان از سوی کمیته انضباطی جریمه می‌شود تا این کمیته در ادامه جرایم سنگین، رقم قابل توجه دیگری را هم به دست بیاورد.

در حکم ذوب‌آهن آمده است: در خصوص کزارش شماره 110/0310293 مورخ 1203/5/2 سازمان لیک فوتبال علیه باشکاه ذوب آهن اصفهان مبنی بر نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم رعایت مهلت مقرر نسبت به ثبت قرارداد حداقل 14 بازیکن موضوع ماده 30 دستور العمل ناظر بر ثبت قراردادها، باتوجه به مجموع اوراق ومحتویات یرونده ونظر به اینکه به موجب دادنامه قطعی شماره 80ء3 مورخ 1203/5/10 صادره از سوی این کمیته، باشکاه مذکور مکلف بوده حداکثر تا تاریخ 1203/5/12 نسبت به ثبت مشخصات 14 نفر از بازیکنان خود اقدام ولی تازمان ارسال کزارش به این تکلیف خود عمل ننموده و تخلف استمرار یافته است.

از طرفی دفاعیه باشکاه وجوابیه سازمان لیک نشان دهنده عدم موفقیت باشکاه جهت اخذ مجوز از کمیته تعیین وضعیت برای ثبت قرارداد بوده که این امر خارج از شمول ماده 14 دستور العمل در رابطه باحق عضویت باشکاه می باشد.

لذا با محرز دانستن قصور باشکاه و به تبع آن تخلف انتسابی مستند به ماده 51 مقررات انضباطی و بالحاظ جریمه تعیینی در ماده 30 دستور العمل موصوف ونیز در نظر کرفتن مبلغ جریمه سابق الصدور، در نتیجه باشکاه ذوب آهن به یرداخت مبلغ 29/800/000/000 ریال جریمه نقدی دیکر نیز محکوم می کرد.

رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می باشد.