شنبه 14 مهر 1403

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم: تروریست واقعی صهیونیست‌ها هستند نه رزمندگان فلسطینی + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم: تروریست واقعی صهیونیست‌ها هستند نه رزمندگان فلسطینی + فیلم

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجو به تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی و نقش نیروهای مقاومت پرداخت. آیت‌الله محمدی عراقی در این گفت‌وگو به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی علی‌رغم حمایت‌های گسترده و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و جنایت‌هایی مانند کودک‌کشی، اشاره کرد. وی با اشاره به تقریباً 40 هزار شهید، هزاران...

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، در گفت‌وگویی با خبرگزاری دانشجو به تحلیل وضعیت رژیم صهیونیستی و نقش نیروهای مقاومت پرداخت.

آیت‌الله محمدی عراقی در این گفت‌وگو به ناکامی‌های رژیم صهیونیستی علی‌رغم حمایت‌های گسترده و استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی و جنایت‌هایی مانند کودک‌کشی، اشاره کرد. وی با اشاره به تقریباً 40 هزار شهید، هزاران جانباز و مجروح، و فشارهای اقتصادی و گرسنگی که بر مردم تحمیل شده، تصریح کرد که رژیم صهیونیستی نتوانسته است به اهداف خود دست یابد. وی افزود که خود صهیونیست‌ها نیز به این شکست اعتراف کرده‌اند و این شکست‌ها نه در برابر ارتش‌های بزرگ، بلکه در برابر نیروهای مقاومت رخ داده است.

آیت‌الله محمدی عراقی ادعای اسرائیل مبنی بر جنگیدن در هفت جبهه را دروغ خواند و تأکید کرد که واقعیت این است که گروه‌های مقاومت در فلسطین، لبنان، عراق و یمن در حال مبارزه هستند و هیچ دولتی یا ارتشی در برابر آن‌ها نیست. او این وضعیت را بزرگ‌ترین خجالت و شرم برای اسرائیل دانست که مدعی داشتن یکی از بزرگ‌ترین ارتش‌های شکست‌ناپذیر بود، اما در برابر گروه‌های مقاومت ذلیل شده و به زانو درآمده است.

وی با تأکید بر شکرگزاری از این نعمت پیروزی، مسئولیت همه را در حمایت از جبهه حق در برابر باطل سنگین دانست. او خاطرنشان کرد که هرکس، از هر گروه و طبقه‌ای، به هر اندازه که می‌تواند، باید از جبهه حق حمایت کند. این حمایت می‌تواند به شکل فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، رسانه‌ای، تبلیغاتی و حتی کمک‌های مالی باشد.

آیت‌الله محمدی عراقی بر اهمیت گسترش نهضت جهانی مقاومت در برابر جبهه استکبار، ظلم و جنایت علیه بشریت تأکید کرد و گفت که همه باید احساس مسئولیت کنند و به میدان بیایند. او به نقش هنرمندان و نویسندگان نیز اشاره کرد و افزود که همه باید دست به دست هم دهند تا اجازه ندهند جنایتکاران خود را تبرئه کنند، جای شهید و جلاد را عوض کنند و مدافعان فلسطینی را به عنوان تروریست جلوه دهند.

آیت‌الله محمدی عراقی در این گفت‌وگو، بر اهمیت نقش نیروهای مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کرد و از همه خواست تا با حمایت‌های خود در هر جبهه‌ای که می‌توانند، به مقابله با جبهه استکبار و ظلم بپردازند. وی مسئولیت همه اقشار جامعه را در این مسیر سنگین دانست و بر لزوم گسترش نهضت جهانی مقاومت تأکید کرد.