دوشنبه 2 مهر 1403

راموس مقابل تیمی که دوستش دارد / وضعیت ناآشنا برای اسطوره رئال: من اینجا چه می‌کنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
راموس مقابل تیمی که دوستش دارد / وضعیت ناآشنا برای اسطوره رئال: من اینجا چه می‌کنم!

سرخیو راموس روز شنبه باید مقابل تیمی بایستد که سالها بازوبند کاپیتانی‌اش را به بازو می‌بست. او با پیراهن سویا در هفته دهم لالیگا به مصاف رئال مادرید می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سویا و رئال مادرید که شنبه بعد از ظهر در سانچس پیس‌خوان برگزار می‌شود برای سرخیو راموس اهمیتی ویژه دارد. مدافع 37ساله اسپانیایی با پیراهن سویا مقابل تیم سابقش لحظاتی احساسی را سپری خواهد کرد.

راموس امسال تابستان با پایان قراردادش با پاری سن ژرمن به عنوان بازیکن آزاد به سویا پیوست. باشگاهی که ال کاپیتانو فوتبالش را با آن آغاز کرده بود بعد از 18 سال شاهد برگشت سرخیو راموس بود.

راموس دو فصل پیش بعد از سالها حضور و درخشش در رئال مادرید این تیم را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد. او در دو فصلی که در پاریس بازی کرد 58 بار پیراهن پی‌اس‌جی را به تن کرد و 6 گل به ثمر رساند.

کاپیتان سابق رئال روز شنبه بدون شک به یاد روزی در تابستان 2005 خواهد بود. روزی که سرنوشت فوتبالی او را رقم زد. در آن روز گرم تابستانی راموس سویا را ترک کرد و راهی مادرید شد تا پای قراردادش با رئال را امضا کند. سالهای درخشان راموس با رئال از همان زمان آغاز شد تا ال کاپیتانو با پیراهن سفید رئال 5 قهرمانی لالیگا، 4 قهرمانی چمپیونزلیگ، دو قهرمانی کوپا دل‌ری، 4 سوپر جام اسپانیا، 3 سوپرجام اروپا و 4 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان را تجربه کند.

سویا در حال حاضر از 8 بازی خود در فصل لالیگا تنها 8 امتیاز دارد و در رتبه چهاردهم جدول ایستاده است. نتایج ضعیفی که باعث اخراج مندیلیبار، سرمربی قبلی این تیم و استخدام دیگو آلونسوی اروگوئه‌ای شد. آلونسو شنبه مقابل رئال مادرید اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی سوسیا را تجربه می‌کند.

راموس مقابل تیمی که دوستش دارد / وضعیت ناآشنا برای اسطوره رئال: من اینجا چه می‌کنم! 2