جمعه 10 فروردین 1403

راه های افزایش و خرید فالوور میلیونی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
راه های افزایش و خرید فالوور میلیونی

اصلی ترین قسمت راه اندازی یک پیج اینستاگرامی و کسب درآمد از آن جذب و افزایش تعداد فالوورها است. در این مطلب قصد داریم درباره راه های افزایش فالوور صحبت کنیم بنابراین اگر شما هم به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوور هایتان هستید این مقاله را از دست ندهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصلی ترین قسمت راه اندازی یک پیج اینستاگرامی و کسب درآمد از آن جذب و افزایش تعداد فالوورها است. در این مطلب قصد داریم درباره راه های افزایش فالوور صحبت کنیم بنابراین اگر شما هم به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوور هایتان هستید این مقاله را از دست ندهید.

1- فعال باشید

فعالیت کم باعث می شود کم کم فالورها شما را از یاد ببرند و نه تنها باعث افزایش فالوورهایتان نمی شود بلکه باعث می شود آن هایی هم که شما را فالو کرده اند آنفالو کنند. بنابراین فعالیت روزانه و مستمر یکی از راه های مهم برای جذب فالوور است.

2- لوگوی اینستاگرام را در وبسایت خود قرار دهید

اگر در کنار پیج اینستاگرام سایت هم برای فروش محصولاتتان راه اندازی کرده اید می توانید در قسمت پایین سایت لوگوی اینستاگرام و آدر پیج اینستاگرام خود را قرار دهید. این کار باعث می شود افرادی که از طریق گوگل به سایت شما دسترسی پیدا کرده اند با پیج اینستاگرامتان هم آشناشده و آن را دنبال کنند.

3- مهارت عکاسی و ویرایش عکس خود را تقویت کنید

یکی از عواملی که باعث می شود پیج شما برای کاربران دیگر جذابیت داشته باشد کیفیت بالای محتواهایی است که منتشر می کنید. بنابراین اگر خودتان از محتواهایتان عکس می گیرید باید بر روی مهارت عکاسی خود کار کنید و عکس هایی با زاویه و رنگ و نور و کیفیت مناسب بگیرید.

همچنین باید نحوه کار با چند تا از نرم افزارهای ویرایش عکس را بلد باشید تا بعد از عکس برداری حتما آن را ادیت کنید. اگر مهارت عکاسی و یا ویرایش عکی را ندارید می توانید از افرادی که در این زمینه مهارت دارند کمک بگیرید.

4- به پروفایل و بیو پیج توجه کنید

اولین عاملی که یک شخص را به سمت پیج شما می کشاند و باعث می شود که شما را فالو کند داشتن یک پروفایل و بیو جذاب است. پروفایل شما باید متناسب با نام برند و کاری که انجام می دهید باشد.

حتما در قسمت بیو توضیحات کامل و مختصر درباره خدماتی که می خواهید ارائه دهید بنویسید. می توانید برای زیباتر کردن بیو از ایموجی های مربوط به محتوای پیج استفاده کنید. همچنین در نوشتن نام پیج حتما از کلمه کلیدی استفاده کنید.

5- کپشن مناسب بنویسید

کپشن جذاب یکی از راه هایی است که خواننده را ترغیب می کند پست شما را ببیند، لایک کند، کامنت بگذارد و از محصولاتتان خریداری کند. بنابراین نوشتن یک کپشن جذاب می توان ددر جذب فالوور بسیار موثر باشد.

سعی کنید کپشن هایی که می نویسید خیلی طولانی نباشد به گونه ای که مخاطبان با دیدن آن وحشت کرده و هیچ کدام از کلمات آن را نخوانند. در نوشتن کپشن از کلمات شیوا با چاشنی طنز استفاده کنید. همچنین می توانید در انتهای آن سوالات چالشی از فالوور ها بپرسید و از آن ها بخواهید در قسمت کامنت ها پاسخ دهند.

6- با کاربران دیگر تعامل داشته باشید

تعامل در پیج های دیگر و لایک کردن و کامنت گذاشتن برای محتواهای آن ها باعث می شود افراد دیگر هم در ازای فعالیت شما در پیج شما فعالیت داشته باشند و تعامل و فالوورهایتان افزایش پیدا کند. همچنین می توانید از این افراد بخواهید که تبلیغ دو طرفه انجام دهید.

7- نام کاربری مناسب انتخاب کنید

انتخاب نام کاربری پیچیده سرچ کردن آن را برای مخاطبان دیگر دشوار می کند و شانس دیده شدن شما را کاهش می دهد. بنابراین نام کاربری که انتخاب می کنید باید آسان و متناسب با محتوای پیج و برند شما باشد. در انتخاب نام کاربری حتما از کلمه کلیدی استفاده کنید.

8- فالوور خریداری کنید

خرید فالوور به خصوص برای پیج هایی که تازه تاسیس شده اند می توان دیکی از راه های مناسب برای جذب فالوور باشد حال ممکن است این سوال برایتان مطح شود که چگونه فالوور بخریم؟ برای خرید فالوور ابتدا باید یک سایت معتبر را شناسایی کرده و سپس بسته های مورد نظر و متناسب با بودجه خود را خریداری کنید.

سایت فالوجت یکی از سایت های معتبر همراه با پشتیبانی است که شما می توانید از آن بسته های ارزان و متفاوت خریداری کنید.

9- استوری بگذارید

استوری های روزانه به شما این امکان را می دهد تا بتوایند درمورد برند خود و جزئیات آن بیشتر صحبت کرده و فالوورها بتوانند تمام جوانب محصول را مشاهده کنند. در قسمت استوری ها می توانید مطالب آموزشی و یا سرگرمی متناسب با محتوای پیج خود به اشتراک بگذارید. استوری های جذاب کاربران را تشویق می کند که برای دنبال کردن استوری هایتان شما را دنبال کنند.

10- لایو بگذارید

لایو اینستاگرام یکی از قابلیت های محبوبی است که می توانید به طور مستقیم با فالوورهایتان در ارتباط باشید و محصولات خود را به صورت مستقیم و زنده به آن ها نشان دهید و نظرات و سوالاتشان را در لحظه خوانده و پاسخ دهید. این کار به فالوورهایتان نشان می دهد که شما واقعی هستید و بیشتر به پیجتان اعتماد خواهند کرد.

11- متفاوت باشید

تقلید از پیج های دیگر می تواند اعتبار شما را در نگاه کاربران دیگر پایین بیاورد. برای اینکه یک پیج معتبر و محبوب شناخته شوید باید خودتان باشید و خلاقیت های خودتان را داشته باشید. هرگز سعی نکنید برای افزایش فالوور از پیج های پرفالوور تقلید کنید. این کار نه تنها باعث افزایش فالوور نمی شود بلکه نتیجه عکس هم خواهد داشت.

12- پیج های رقیب را آنالیز کنید

آنالیز پیج های رقیب و الگو برداری از آن ها به معنی تقلید کامل از این پیج ها نیست. درواقع قرار نیست که شما دقیقا حرف ها و محتواهای آن ها را کپی کنید و یا استوری های مشابه آن ها منتشر کنید.

بلکه شما با آنالیز رفتار هایشان مثلا نحوه هشتک گذاری یا کپشن نویسی، ساعات انتشار پست، محتواهای ویدئویی و... متوجه می شوید که فالوورها چه نوع محتوایی را دوست دارند وبا چه روش هایی می توان آن ها را جذب کرد. سپس با فهمیدن این ترفند ها اقدام به تولید محتوا با ایده های جدید بکنید.

سخن آخر

راه های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد و باید بدانید افزایش فالوور کار یک شبه نیست و نیازمند تلاش و تولید محتواهای جذاب است. در این مقاله ترفندهای افزایش فالوور را به شما آموزش دادیم. امیدواریم که مورد توجه شما قرار گرفته باشد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

راه های افزایش و خرید فالوور میلیونی 2
راه های افزایش و خرید فالوور میلیونی 3
راه های افزایش و خرید فالوور میلیونی 4