سه‌شنبه 10 مهر 1403

رباط صلیبی محمد انصاری بازهم پاره شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رباط صلیبی محمد انصاری بازهم پاره شد

تهران - ایرنا - مدافع بااخلاق تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله‌ای کوتاه بازهم دچار پارگی رباط صلیبی شد و باید حدود 6 ماه به دور از میادین باشد.

در حالی که محمد انصاری چند ماه قبل از بند مصدومیت رباط صلیبی رهایی پیدا کرده بود بازهم دچار این مصدومیت سنگین شد و رباط صلیبی زانوی پای چپش دچار پارگی شد.

دکتر حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در این باره گفت: پس از بررسی تکمیلی و مشخص شدن MRI گرفته شده، پارگی رباط صلیبی زانوی چپ محمد انصاری تایید شد و متاسفانه او حدود 6 ماه دور از میادین خواهد بود. قرار است اوایل تیرماه عمل جراحی روی پای او انجام شود و پس از آن طبق برنامه ویژه برای ریکاوری و بازگشت به میادین آماده خواهد شد.

بدین ترتیب محمد انصاری حداقل تا دی‌ماه سال 1399 نمی‌تواند در میادین حاضر باشد و احتمالا نیم‌فصل نخست لیگ بیستم را نیز از دست خواهد داد و توسط کادر فنی این تیم برای نیم‌فصل نخست لیگ بعدی از لیست خارج خواهد شد.

انصاری در تمرین روز چهارشنبه هفته گذشته سرخپوشان تهرانی با سیامک نعمتی برخورد داشت و همین برخورد منجر به پارگی رباط صلیبی‌اش شد. این بدترین خبر برای پرسپولیس در آستانه آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س*