سه‌شنبه 17 مهر 1403

رتبه ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال هفتمی نبود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
رتبه ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال هفتمی نبود

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با توجه به اینکه مهدی تارتار این تیم را خود بسته بود، بنابراین رتبه هفتمی برازنده ذوب‌آهن در لیگ برتر نبود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کربکندی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با ارزیابی کیفیت بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: لیگ برتر به هیچ عنوان هواداران را راضی نکرد و کیفیت فنی تیم‌ها نیز فاصله زیادی با ایده‌آل مدنظر هواداران داشت.

وی عنوان کرد: کیفیت فنی تیم‌ها هنوز به درجه‌ای نرسیده که انتظار داشته باشیم که تیم‌ها بازی واقعی خود را به نمایش بگذارند. این کارشناس فوتبال با بیان اینکه حواشی به فوتبال ایران آسیب زیادی وارد کرده است، افزود: علاوه بر حواشی اشتباهات داوری در کاهش کیفیت فنی تیم‌ها نقش داشت و تیم‌های زیادی از این بابت متضرر شدند. کربکندی یادآور شد: فدراسیون فوتبال از داوران جوانی در لیگ برتر استفاده کرد و اشتباهات نیز بالاتر رفت، اما باید در فصل آینده برگزاری کلاس‌های توجیحی اشتباهات داوری به حداقل برسد. وی مطرح کرد: اهالی فوتبال هنوز از کیفیت فنی لیگ برتر رضایت ندارند و این زنگ خطری برای جامعه فوتبال است، در حالی که در فصل آینده تیم‌ها باید با استفاده از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بالا بردن سطح کیفیت فنی تیمی و داوری بهترین عملکرد را داشته باشند. سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تحلیل عملکرد تیم ذوب‌آهن در بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال بیان کرد: با توجه به اینکه مهدی تارتار تیم ذوب‌آهن را شخصاً بسته بود انتظار بیشتری از این مربی می‌رفت، نه اینکه تیم ذوب‌آهن در رده هفتم جدول قرار داشته باشد. کربکندی اضافه کرد: البته تیم ذوب‌آهن در مقایسه با سال‌های گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرد، اما از پس تیم‌های پایین‌تر که خطر سقوط را احساس می‌کردند برنیامد. وی گفت: اگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان دچار نوسانات نمی‌شد می‌توانست حتی به رتبه سومی هم دست پیدا کند، اما در هر صورت نباید بازیکنانی بازیکنانی که آبدیده شده‌اند را برای فصل آینده از دست بدهیم، چراکه این بازیکنان در تیم جا افتاده و رشد کرده‌اند. انتهای پیام /*