دوشنبه 16 مهر 1403

رسانه‌ها در توسعه فرهنگ ورزش نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رسانه‌ها در توسعه فرهنگ ورزش نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار دارند

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: رسانه‌های گروهی این استان در توسعه فرهنگ ورزش در سطح جامعه و بین مردم، نقش بی‌بدیل و تاثیرگذار دارند.

علی خلیلی، روز شنبه با حضور در ایرنای مرکز زنجان و تبریک روز خبرنگار، افزود: ایرنا به عنوان رسانه اثربخش و مورد اطمینان در توسعه و نهادینه‌تر کردن فرهنگ ورزش، پوشش و انعکاس به موقع و مطلوب اخبار و فعالیت‌های ورزشی زنجان، همکاری و تعامل بسیار خوب و نزدیک با این اداره کل دارد که این شایسته تقدیر است.

وی با ابراز امیداری به اینکه همکاری و تعامل ایرنا با این اداره کل همچنان تداوم یابد، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت‌الشعاع قرار گرفتن ورزش همگانی و قهرمانی، لازم است رسانه‌ها برای ترغیب و تشویق هرچه بیشتر و بهتر مردم به امر مهم ورزش و ایجاد تحرک میان آنان، همکاری تنگاتنگی را با اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان داشته باشند.

خلیلی تصریح کرد: در این ایام کرونایی، اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی (در مجتمع های مسکونی) و همچنین طرح پویش سراسری آماده باش ورزش همگانی در فضای مجازی را به مرحله اجرا درآورده است که برای توقیق در آن و حضور هرچه بیشتر علاقه مندان به ورزش نیاز به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر از سوی رسانه های گروهی از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی، است.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن ورزش از این بیماری، احتمال بروز بیماری های غیر واگیر به خاطر کم تحرکی افراد وجود دارد و به همین خاطر لازم است افراد به این مهم توجه ویژه داشته باشند و با پرداختن به امر ورزش در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی، سطح سلامت خود را حفظ و ارتقا بخشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش های قهرمانی این استان نیز به علت شیوع بیماری ویروس کرونا، آسیب جدی دیده است و در واقع قهرمانان ورزشی این استان خود را برای حضور در میادین ملی و فرا ملی آماده کرده بودند که به‌خاطر پیشگیری از این بیماری، تمرینات خود را در اوج آمادگی به حلت تعطیل درآوردند.

*س_برچسب‌ها_س*