دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

هوادارانی که در ایام جام جهانی 2022 به قطر، سفر می‌کنند برای خرید یک بطری آب در دوحه چقدر باید خرج کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهارمین نشست هم‌اندیشی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی ظهر امروز (سه شنبه) در یک فضای صمیمی همراه با گفتگو، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پیرامون موضوعات و تحولات گوناگون منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار شد. در ابتدای این نشست وزیر امور خارجه و اعضای نشست ضمن قرائت فاتحه‌ای برای مرحوم حجت الاسلام والمسلمین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دیپلمات ارشد آمریکایی امروز سه‌شنبه گفت واشنگتن از منطقه غرب آسیا خارج نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی در توئیتی نوشت: نمی‌شود که خیابان‌های تهران ناآرام باشد، اما خیابان‌های ناتو آرام! قطعاً میدان دعوا را خارج از ایران تعریف کرده و خواهیم کرد، پاسخ نیز هم.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه درباره نقش مشترک دیپلماسی و رسانه در روایت‌گری از واقعیت‌های میدانی عرصه بین الملل، گفت: امروز رسانه‌ها بسان دیپلماسی صرفا روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که ایالات متحده از اواخر فوریه 2022، بیش از یک میلیون گلوله توپ هویتزر را تحویل اوکراین داده است.

وب‌گاه فرارو

عادل فردوسی پور مجری برنامه نود در جمع دانشجویان شریف حضور پیدا کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

لیلا بلوکات بازیگر مشهور ایرانی تصویری جنجالی از خود در فضای مجازی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهارمین نشست هم‌اندیشی حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی در یک فضایی صمیمی همراه با گفتگو، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پیرامون موضوعات و تحولات گوناگون منطقه‌ای و بین‌المللی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: روزانه بیش از 12 هزار خودرو به‌خاطر نداشتن معاینه‌فنی جریمه می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رییسی در واکنش به کمبود دارویی اخیر گفت: کسی که مسئولیت سلامت جان مردم را دارد باید پیش‌بینی کمبودهای احتمالی را می‌کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهارمین نشست هم‌اندیشی حسین امیرعبدالهیان، با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی همراه با تبادل نظر پیرامون تحولات گوناگون برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عوارض مصرف قرص‌های خواب آور برای سالمندان + فیلم مصرف قرص‌های خواب آور برای سالمندان دارای عوارضی است که در قالب ویدئویی کوتاه به آن‌ها پرداخته شده است.

خبرگزاری مهر

در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه درباره نقش مشترک دیپلماسی و رسانه در روایت‌گری از واقعیت‌های میدانی عرصه بین الملل، گفت: امروز رسانه‌ها بسان دیپلماسی صرفا روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راه مواجه با آن ها مطابق ضوابط دانشگاه، ابتدا اخراج و سپس ممنوع الخروجی 10 تا 15ساله است. باور کنید وحشی بازی در محیط دانشگاه تمام می شود.