یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: در دوران کنونی بر خلاف دوره جنگ سرد جهان که مبتنی بر دیپلماسی خطی بود، از کنشگری دو بازیگر قدرتمند، به کنشگران متعدد و متنوع رسیده ایم و در عصر جدید حتی یک واحد سیاسی کوچک نیز می تواند یک بازیگر و کنشگر واقعی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رازیانه یکی از معروفترین و اصلی ترین گیاهان دارویی در طب سنتی و اسلامی محسوب می شود. گیاه رازیانه، که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد، در زمینه درمان بیماری های زنان تاثیرات فوق العاده ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه با اشاره به نقش مشترک دیپلماسی و رسانه در روایت گری از واقعیت های میدانی عرصه بین الملل، گفت: امروز رسانه ها نیز بسان دیپلماسی صرفا روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد سعیدی در گردهمایی ائمه جمعه استان قم افزود: باید در کنار تقویت فضای مجازی داخلی، بر رونق و شوکت تجمع‌های مذهبی مانند هیأت‌های مذهبی، نماز‌های جماعت و جمعه افزوده شود و از تکیه بر مسائلی که آتش فتنه را می‌افروزد پرهیز شود. وی اظهار کرد: فتنه فعلی فتنه‌ای ترکیبی است و اهداف زیادی پشت آن خوابیده است و دشمنان به دنبال محصولات زیادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعتی پیش در تماس کلانتری 164 قائم با بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران خبر خودکشی یک دختر 18 ساله اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میثم نیلی رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی درباره فعالیت‌های این مجمع در سال‌های گذشته اظهار داشت: مجمع ناشران در طول بیش از 12 سال فعالیت به نهال پرتوانی تبدیل شده است که قابلیت ثمردهی پیدا کرده‌است. زمانی که منطق و حرف عالمانه تبادل می‌شود، مدیریت کشور آن را قبول و براساس آن عمل می‌کند. هیات امنای مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته ماموریت‌هایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران خبر از کاهش فروش 30 الی 40 درصدی رستوران‌داران از زمان شروع اعتراضات داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت امور زمان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در جهت تامین معیشت خانواده، رفع این معضل به ویژه در بخش وام‌های اشتغال خرد، امری لازم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته میلیونها نفر از مردم هند جشن دیوالی را برگزار کردند. جشنی که به روشنایی و نور معروف است. این جشن باعث شد تا هوای هند چندبرابر آلوده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات نحوه صدور احکام و واریز حقوق معلمان اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان ملل درباره هرگونه اقدام تشدید کننده اوضاع در اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون هیچ مدرسه ای در لرستان به علت شیوع آنفلوانزا تعطیل نشده است و فردا چهارشنبه آموزش در تمامی مدارس استان حضوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روحانی در آنتن زنده شبکه چهار درباره ساختار سیاسی کشور گفت: حکومتداری ما دست دو قبیله اصلاح‌طلب و اصولگراست در کشور ما وجود حزب، حتی حزب کمونیستی بهتر از این باندهای اصلاح‌طلب واصولگراست!

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی با اشاره به حواشی شایعه تهدید علی کریمی، چهره مطرح فوتبال در پی مواضع بحث‌برانگیزش در خصوص اعتراضات مردمی نسبت به خطرات جانی پیشکسوت فوتبال ایران هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحث حضور پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین در حالی که مقامات ایرانی بارها آن را تکذیب کردند، اما به مشکل جدید بین‌المللی برای ایران تبدیل شده است.