شنبه 29 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگی نوشت: منابع رسمی خبر دادند که مهران مدیری پس از آن‌که سه روز پیش از کشور خارج شده بود، روز گذشته به کشور بازگشت. ایرنا خبرگزاری رسمی دولتی ایران نوشت که پاسپورت مدیری هنگام ورود به ایران ضبط شده است. پیش از این اعلام شده بود که او ممنوع‌الخروج است. اما با وجود چنین حکمی از ایران خارج شده بود. علت ممنوع‌الخروجی او مواضع اخیرش درباره اعتراضات و تحریک عواطف عمومی و دامن زدن به...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در صدد است با توزیع کالابرگ، اقشار و طبقات بیشتری را تحت حمایت خود قرار دهد و یارانه کنونی را برای افراد بیشتری از جامعه واریز کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گواهی فوت الیزابت دوم نشان می‌دهد که او روز پنجشنبه هشتم سپتامبر ساعت 15:10 به‌وقت محلی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرد‌های مشکوک به وجود خاک در همان زمان از روستا‌های بخش لیردف جاسک جمع آوری و آرد جایگزین توزیع شد.

خبرگزاری دانا

تریبون‌داران رسانه‌های بیگانه که مترصد فرصتی برای عقده‌گشایی از جمهوری اسلامی بودند، با اشک تمساح مأموریت اصلی خود را بر پایه سیاه نمایی، تبلیغات منفی، دروغ، شایعه پراکنی آغاز کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل محمدی می‌گوید امیدوارم بتوانیم خوب بازی کنیم تا حال دل مردم را خوب کنیم. در مورد مسائل فنی صحبت نمی‌کنم. عزادار افرادی هستیم که از دستمان رفتند؛ چه نیروهای پلیس و چه جوانانی که از دست دادیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» در سطح دولت تشکیل شده که تمامی اختیارات رئیس محترم جمهور و هیئت وزیران را برای برداشتن موانع سر راه کسب و کار‌های دیجیتال دارد.

خبرگزاری دانا

امین حیایی در آب گل‌آلود اغتشاشات، با علم کردن بیرقی دورغین به نام حمایت از مردم، سرگرم صید ماهی مقصود است؛ به امیدی که در این معامله دوسر سود مدارک پناهندگی سیاسی جهت اقامت در کشورهای غربی را بدون پرداخت هزینه های معمول و متعارف به دست آورد، لذا بازخوانی گوشه ای از هنرنمایی ضد مردمی وی مشتی است نمونه خروار که نشان می دهد در این برهه مردم تنها پل پیوستن او به آنسوی آبها هستند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی به مسئولان وزارت بهداشت و رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی تاکید کرد که بیش از پیش به آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به موقع و کارشناسانه اهتمام داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم اکنون، اکثریت دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند و البته این پیگیری‌ها ادامه دارد و وزارت علوم، وضعیت سایر دانشجویان بازداشتی را از مراجع بالادستی، دادستانی و دستگاه‌های امنیتی کشور پیگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس این آمار به نظر می‌رسد که فیلترینگ باعث نشده که کاربران به پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی روی آورند. تنها نتیجه این فیلترینگ، افزایش استفاده از فیلترشکن بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش تیتری از کناره‌گیری «نجم‌الدین شریعتی» مطرح شد که او در گفت‌وگویی این موضوع را کاملاً تکذیب و از بداخلاقی‌های رسانه‌ای ابراز ناراحتی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران فردا یکشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف لبنان می‌رود تا جایگاهش برای صعود به عنوان تیم اول یا دوم گروه مشخص بشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون نسبت به اعتراضات اخیر واکنش نشان داد.