سه‌شنبه 10 مهر 1403

رهبر انصارالله یمن: شهدای ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی هستند

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
رهبر انصارالله یمن: شهدای ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی هستند

رهبر انصارالله یمن ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: شهدای دوملت ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی در جنگ با استکبار هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه المسیره، عبدالملک بدر الدین حوثی، رهبر انصارالله یمن در پیامی شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن ها را به رهبری، دولت و ملت ایران و همچنین ملت عراق تسلیت گفت.

عبدالملک حوثی گفت: خداوند مقام شهادت را به این شهید بزرگ عطا کرد تا جهاد خود در راه خدا را با آن مزین کند. این شهید بزرگ همانگونه که در میدان جهاد سوارکاری بزرگ از سوارکارن امت اسلامی و علمدار این امت و فرمانده ی فاتح آن بود، اکنون نیز شهادت آن پایانی شرافتمندانه بود.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: شهدای دو ملت ایران و عراق شهدای تمام امت اسلامی در جنگ با استکبار هستند. خون پاک این شهدا و فداکاری هایشان در راه خدا هدر نخواهد رفت و همانگونه که جهاد و صبر شبانه روزی آن ها پیروزی و عزت به دنبال داشت، شهادت آن ها نیز پیروزی های بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه انصارالله یمن در جنگ با استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل در کنار آزادگان امت ایستادگی خواهد کرد گفت: محور مقاومت دژی محکم برای امت اسلامی است و آزادگان امت اسلامی باید بدانند که دشمن همه را هدف قرار خواهد داد و برای سیطره بر آن ها تلاش خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: بامداد امروز (جمعه) و در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی درنزدیکی فرودگاه بغداد، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده فداکار شجاع و بی نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش آفرینی های ماندگار و پر افتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیم السلام و سرافرازی ایران عزیز، به شهادت رسید.

انتهای پیام