یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می رساند، المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه 30 تیر سال 1402 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ اعظم گودرزی، مدیرکل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با موضوع "برنامه کشوری تربیت مدرس مراقبین سلامت با عنوان مدیریت بحران در شرایط اضطراری اظهار کرد: دفتر سلامت و تندرستی با استناد به اسناد بالادستی و منویات مقام معظم رهبری بر سه محور تاکید دارد؛ اولین محور جذب و توانمندسازی...

خبرگزاری مهر

بازار فروش کتاب آمریکا در نیمه نخست سال 2023 با کاهش نزدیک به 3 درصدی روبه روشد و کتاب‌هایی چون آشپزی و باغبانی که به دلیل کووید افزایش فروش یافته بودند کاهشی 15 تا 17درصدی را ثبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس سیاسی نوشت: جوان دانشگاهی بخشی از مخاطبان دین و ظرفیت‌های تبلیغ دین است. بخشی از استعداد و توان فهم و حل مسئله در کشور. راهنمایی و همراهی با مردم تنها با قشر حوزوی ممکن نیست. حرکت باید سازماندهی شده و فراگیر باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: مشکل بودجه دست و پای ما را بسته و تکرار رتبه سوم در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو سخت است.

وب‌گاه فرارو

تحقیقی به هدایت دانشگاه بوستون کشف کرده افرادی که هسته‌ای خدشه‌ناپذیر از علایق و بی‌علاقگی‌های مشترک دارند، بیش‌تر به هم جذب می‌شوند. اما عمل بر اساس این نوع استدلال می‌تواند منجر به برقراری روابط اشتباه شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خانواده دوست داشتنی در مراسمی با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران و معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 13 در پردیس شرق این منطقه آغاز به کار کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمدصالح نقره‌کار، دبیر کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای مرکز، در واکنش به احکام اخیر صادر شده در موضوع حجاب گفت: در شرایط اجتماعی واقع‌بینانه‌ای باید برای عدم رعایت حجاب مجازات در نظر بگیریم. جامعه ما امروز از حیث مبانی عرفی همخواهی با اراده حکمرانی در مقابله کیفری با موضوع نقض چهارچوب‌های حجاب را ندارد. عرف مستحسن جامعه امروز ما حجاب اجباری نیست.

خبرگزاری تسنیم

ضعف فیلمنامه و تولیدات مکتوب برای ساخت فیلم یکی از اصلی‌ترین مشکلات سینما محسوب می‌شود و اقتباس می‌تواند درمانی برای این درد باشد، اما اقتباس هم آنطور که باید در سینما رایج نشده‌است. در این بحث به بررسی دلایل این فقدان می‌پردازیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخاب رشته داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1402 از 25 تیرماه آغاز شده است و فرصت انتخاب رشته داوطلبان 27 تیرماه به پایان می‌رسد. آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 1402 در روز‌های 4 و 5 خردادماه 1402 برگزار شده است و تعداد 69 هزار و 765 نفر داوطلب در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند. میزان ظرفیت اعلام شده در...

خبرگزاری مهر

ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال 1402 بیش از 4 هزار و 200 نفر است و در این میان مجموعه رشته های پرستاری با 9 گرایش دارای بیشترین میزان ظرفیت پذیرش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سال گذشته، پایه حقوق سم که در یک شرکت سرمایه‌گذاری خصوصی در صنعت مالی کار می کرد، 200‌هزار دلار (در سال) بود و نزدیک به 100‌هزار دلار هم پاداش گرفت. او که 34 سال سن دارد، در نیویورک زندگی می‌کند؛ جایی که میانگین درآمد خانوار حدود 70‌هزار دلار است. آپارتمان سم در محله ترابیکا منهتن قرار دارد که نزدیک به گران ترین منطقه های شهر واقع شده است. او چند بار در سال با دوستانش به سفر می‌رود،...

وب‌گاه عصر ایران

دکتر صدر به یک معنا واکنشی بود به لمپنیسم حاکم بر فوتبال ایران. او از "ایرانیِ فوتبال‌دوست" اعاده حیثیت کرد. یعنی نشان داد که می‌توان دوستدار فوتبال بود و سوادِ چشمگیر و داناییِ درخور و ادبِ فراوان داشت.

خبرگزاری تسنیم

با وجود مسئله حساسی مانند کنکور که آینده تحصیلی دانش آموزان را رقم می‌زند و نمره محور بودن نظام سنجش و پذیرش نمی‌توان انتظار داشت که دروس مهارتی و کاربردی بتواند به خوبی قد علم کنند.