یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

با وجود مسئله حساسی مانند کنکور که آینده تحصیلی دانش آموزان را رقم می‌زند و نمره محور بودن نظام سنجش و پذیرش نمی‌توان انتظار داشت که دروس مهارتی و کاربردی بتواند به خوبی قد علم کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کماکان موضوع اعتراضات و حواشی مرتبط با آن با توجه به صدور احکام‌های غیرمتعارف داغ است، اما در این میان، مهدی سیاری، جانشین اطلاعات سپاه پاسداران، اظهارات قابل تأملی داشته است که می‌تواند در تشدید تنش میان عامه و مسئولان نقش‌آفرینی داشته باشد به‌طوری که این نگرانی وجود دارد که ناآرامی‌های 1401 تکرار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان استاد حوزه گفت: من داوری اخلاقی در خصوص کسی که حجاب ندارد نمی‌کنم، ما به تقوا مأموریم و باید پرهیز کنیم از افعال غلط، تبلیغ تقوا با تبلیغ اخلاق بسیار فرق دارد. اگر رویکرد تبلیغی ما به نحوی باشد که مخاطب تنفر دینی پیدا کند مقصر مبلغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه همشهری که تحت مدیریت شهرداری تهران و شهردار آن علیرضا زاکانی منتشر می شود، تیتر و عکس اول شماره امروز خود را به حکم یک قاضی درباره مراجعه یک سلبریتی به روانشناس اختصاص داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران روز شنبه 24 تیر ماه در شورای عالی ورزش دانشگاه تهران که در دفتر رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن موافقت با پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مبنی بر ایجاد تیم برای دانشگاه تهران جهت حضور در تمام صحنه‌های رقابتی با یک پرچم واحد، گفت: آمادگی داریم با حضور آقایان استیلی، محمدرضا حیدریان و دیگر نام‌آوران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هانا دختر 8ساله به طرز مشکوکی پس از سقوط از پله‌های خانه‌شان در کام مرگ فرو رفت، البته این ادعای ناپدری اوست و آثار تنبیه روی بدن دخترک نشان می‌دهد که سرنوشت سیاهی داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه تصاویری از حکم دادگاه آزاده صمدی به دلیل عدم رعایت حجاب منتشر شده است. در این حکم صمدی محکوم به 2 ماه حبس تعزیری، 6 ماه ممنوعیت استفاده از فضای مجازی و شرکت در کلاس‌های روانشناسی برای درمان شخصیت ضد اجتماعی شده است. کانون کارگردانان و اتحادیه تهیه‌کنندگان در واکنش به این حکم در بیانیه‌ای نوشته‌اند: «ما دو صنف سینمایی به حکم صادر شده برای بازیگر محترم سینما خانم آزاده...

خبرگزاری تسنیم

فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه معاینات کاروان اعزامی ایران به بازی‌های پارا آسیایی و آسیایی هانگژو، معاینات تخصصی و فوق تخصصی ملی‌پوشان شنا، شیرجه و واترپلو را آغاز کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پیچیدگی انسان و نظام تصمیم‌گیری او قرن‌هاست که بر همگان آشکار شده و با وجود آنکه تلاش‌های فراوانی صرف ساده‌تر کردن و افزایش قابلیت توضیح دادن این درهم‌تنیدگی شده است، پرسش‌های بسیاری بدون پاسخ مانده‌اند و تنها می‌توان به میزان قابل قبولی از پس شفاف کردن چگونگی آن برآمد در حالی که شدت آن کماکان مورد ابهام است.

وب‌گاه ورزش سه

معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.

خبرگزاری مهر

معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

کژراهه شوروی و شکست سوسیالیست‌های انقلابی در اروپای غربی، موجب شد نسل دوم مارکسیسم غربی، قید "سیاست" و "انقلاب" را بزند و حداکثر اظهار نظر‌هایی سانتی‌مانتالیستی داشته باشد

وب‌گاه ورزش سه

در نقل‌و‌انتقالات این فصل کاپیتان‌های زیادی مجبور به ترک تیم‌هایشان شدند

وب‌گاه مشرق نیوز

خیلی اوقات این سلبریتی‌ها حتی حاضرند به بهای مطرح شدن، ارزش‌های اجتماعی را هم زیر پا بگذارند و در عوض در رأس اخبار شبکه‌های مجازی و غیرمجازی قرار بگیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارگان مطبوعاتی دولت نوشت: انتشار جزئیات حکم یک زن بی حجاب که از سوی دادگاه، به یک ماه کار در غسالخانه تهران و شستن اموات محکوم شده است، تعجب ناظران را بدنبال داشت

وب‌گاه عصر ایران

نباید این گونه تلقی شود که در یک جرم مشترک، یعنی بی حجابی، اگر فرد بی حجاب، سلبریتی باشد، صرفاً به جریمه نقدی محکوم می شود یا اینکه حداکثر باید خود را به یک کلینیک روانشناسی معرفی کند اما اگر این زن، سلبریتی نباشد و به اصطلاح، جزو مردم عادی باشد، ممکن است به یک ماه شستن اموات محکوم شود!