یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: 27 مرداد تنها تاریخ رسمی و قانونی برگزاری انتخابات سازمان روانشناسی و مشاوره کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها حتماً اخبار احکام قضایی صادرشده برای بعضی از زنان هنرمند و بازیگران سینما را شنیده‌اید، حکمی که ساعتی پیش‌تر - امروز چهارشنبه 28 تیر - برای افسانه بایگان صادر شد و روزی پیش‌تر برای لیلا بلوکات و قبل‌تر از آن برای آزاده صمدی و در ماهی قبل برای دیگران. احکامی که در کلیات شبیه هستند و در جزئیات اختلافاتی دارند، با بندی مشترک و آن مراجعه به مراکز روانشناسی که مناقشه برانگیز است...

وب‌گاه مشرق نیوز

لایحه برنامه هفتم توسعه در حالی که گفته شده بود پس از بررسی تا 15 مردادماه به صحن علنی مجلس می‌آید، یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از احتمال تمدید این زمان خبر داد.

خبرگزاری مهر

بیرجند - اشتغال و مناسب سازی معابر امروزه به یکی از مهمترین دغدغه های معلولین تبدیل شده است و آنان معتقدند قوانین این حوزه به صورت دقیق اجرایی نمی شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وکیل افسانه بایگان جزئیات حکم او را اعلام کرد. بنا بر گفته وکیل افسانه بایگان حزئیات حکم وی به شرح ذیل است: 2 سال حبس تعزیری که به مدت 5 سال تعلیق شده است. هر هفته یک‌بار با مراجعه به مراکز رسمی مشاوره و روانشناسی برای درمان بیماری روحی شخصیت ضدخانواده. مطالعه کتاب و خلاصه‌سازی دست‌نوشت آن ظرف مهلت 2 ماه. 2 سال ممنوع‌الخروجی از کشور. ممنوعیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

این بازیگر چندی پیش بدون رعایت حجاب اسلامی در یک مراسم سینمایی حضور یافت و تصاویر خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جزئیات محکومیت افسانه بایگان اعلام شد. این بازیگر چندی پیش بدون رعایت حجاب اسلامی در یک مراسم سینمایی حضور یافت و تصاویر خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه عصر ایران

افسانه بایگان به دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفتگی به روان شناس محکوم شد.

وب‌گاه فرارو

در هفته‌ای که گذشت، جزئیات حکم صادرشده برای آزاده صمدی واکنش‌های فراوانی را به همراه داشت. تصویری از آزاده صمدی با کلاهی بر سر در مراسم خاک‌سپاری یک کارگردان تئاتر موجب شد تا با عنوان «جریحه‌دار کردن عفت و اخلاق عمومی از طریق در معرض انظار عمومی قراردادن وضعیت و حالت بی‌حجاب خود و نهایتا انتشاریافتن آن تصویر در فضای مجازی» برای او پرونده‌ای در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد.

وب‌گاه فرارو

افسانه بایگان به دو سال حبس تعزیری و مراجعه هفته مراجعه به روان‌شناس محکوم شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد.