یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

هانا دختر 8ساله به طرز مشکوکی پس از سقوط از پله‌های خانه‌شان در کام مرگ فرو رفت، البته این ادعای ناپدری اوست و آثار تنبیه روی بدن دخترک نشان می‌دهد که سرنوشت سیاهی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کامبیز نوروزی حقوقدان در یادداشت امروز خود در روزنامه شرق به احکام اخیر دستگاه قضایی اعتراض کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی نسبت به حکم یک قاضی درباره مخالفان پوشش رسمی انتقاد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: انتشار جزئیات حکم یک زن بی حجاب که از سوی دادگاه، به یک ماه کار در غسالخانه تهران و شستن اموات محکوم شده است، تعجب ناظران را بدنبال داشت.

خبرگزاری تسنیم

صفایی در زمان خود آن چنان که شایسته شخصیت، اندیشه و قلم توانای او بود قدر ندید. تا سال‌ها چاپ و نشر آثار او ممنوع بود و جوامع علمی حق دعوت از او را نداشتند.

خبرگزاری مهر

قم - معاون تبلغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه گفت: پس از توصیه‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون تبلیغ و اهمیت آن، با استقبال گسترده طلاب سطح 3 برای رشته تبلیغ مواجه شده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ما تمام قد در کنار تمام بازیگران زن سینمای ایران و سینماگرانی که ناجوانمردانه با حکم‌های مشابه تحقیر می‌شوند ایستاده ایم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم و به تمام حکم هائی که تاکنون صادر شده معترضیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام علیرضا پناهیان گفت: ما حجاب را یک امر اخلاقی تلقی کردیم و مخاطب ما برداشت کرد حجاب یک امر غیرواقعی است، نداشتن حجاب به دیگران صدمه می‌زند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، گفت: جریان تبلیغ و مبلغین، جریانی مظلوم و مأجور و پُرثواب در کشور است. مقام معظم رهبری صریح در مورد تبلیغ ابراز نگرانی کردند و فرمودند که متأسفانه امر تبلیغ در حوزه علمیه در اولویت اول قرار نگرفته است. اگر قرار باشد تبلیغ در اولویت حوزه قرار گیرد، لازم است که تحولی در عناوین و سرفصل‌های حوزه به وجود آید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما دو صنف سینمائی به حکم صادر شده برای بازیگر محترم سینما خانم آزاده صمدی اعتراض داریم و بند آخر این حکم عجیب که حضور اجباری در کلاسهای روانشناسی برای درمان بیماری شخصیت ضد اجتماعی را لازم الاجرا دانسته، توهین به شعور تمام اهالی سینما می دانیم و مغایر با اصل جمهوری است که به مرام مردم سالاری دینی افتخار می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش بین المللی اربعین حسینی با عنوان «اربعین؛ همبستگی ملی، همگرایی اسلامی و مقاومت جهانی»، 20 شهریورماه 1402، به همت دانشگاه علامه‌طباطبائی و با حضور دانشمندان جهان اسلام، در دانشکده حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه برگزار می‌شود. محور‌های همایش: اربعین؛ سیاست و روابط بین‌الملل اربعین؛ مطالعات فرهنگی - اجتماعی اربعین؛ مطالعات مدیریتی - اقتصادی اربعین؛...

خبرگزاری مهر

ترجمه مجموعه‌داستان «از جناب داستایفسکی چه خبر؟» توسط انتشارات نیستان منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی در بازدید از اردوگاه تابستانی دانشجویان دانشگاه هوایی علوم و فنون هوایی شهید ستاری در امامزاده هاشم با اشاره به جنگ شناختی دشمن بر علیه کشور عزیزمان خاطرنشان کرد: دشمن در این نوع جنگ، اندیشه، بینش، عقل، قلب و در نهایت رفتار افراد را به منظور تضعیف روحیه و شکستن اراده‌های آن‌ها هدف قرار می‌دهد. وی تصریح کرد: دشمن در جنگ شناختی در...

وب‌گاه الف

دانشیار گروه روان‌شناسی دانشگاه‌تهران گفت: «اگر بخواهیم احساس سرزندگی و بهجت اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم، باید به آن چیزهایی که موجب شده ما به ایرانی‌بودن و مسلمان‌بودن خود افتخار کنیم، برگردیم و آن چیزی نیست جز میراث‌فرهنگی که هویت‌ساز و آرامش‌بخش است.»

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «از جناب داستایفسکی چه خبر؟» با انتخاب و ترجمه لیدا طرزی که اخیرا توسط نشر نیستان به بازار کتاب عرضه شده است گزیده‌ای از داستان‌های کوتاه فیودور داستایفسکی نویسنده سرشناس روس و از ستون‌های ادبیات جهان را در بردارد.