یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ / من از استاد درباره وضعیت اخروی و اینکه چگونه روح، نماد ملکاتی است که در خود انباشته و پس از مرگ آنها را در جهان برزخ متمثل می‌کند سؤال کردم. ناگهان استاد، که معمولاً بسیار فکور و خاموش بود، از هم شکفت. از جا کنده شد و مرا نیز با خود برد...

وب‌گاه فرارو

بدیهی است که یک فرد صریح، بی‌پرده و اجتماعی شانس بیشتری برای دوست‌داشته‌شدن دارد؛ بنابراین این واقعیت عجیب و دور از انتظار نیست که اگر بدون ترس حقایق خود و زندگی‌تان را به اشتراک بگذارید، باعث می‌شوید دیگران شما را دوست داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

کمال شفیعی معتقد است برای حمایت از نویسنده اصلا نیازی نیست به وی پول بدهیم فقط کافی است که آثار برگزیده وی را معرفی کنیم و برای آنها بازار مصرف ایجاد کنیم. اینکار نه تنها بهترین حمایت از وی بلکه تکمیل کننده زنجیره حمایت از فرهنگ کتابخوانی کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت الاسلام دکتر آذربایجانی با اشاره به اینکه در ایران از دو سال پیش رشته روانشناسی اسلامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تصویب شده‌اند و هم اکنون در وبسایت وزارت علوم قرار دارند، از تالیف بیش از صد اثر و همچنین وجود 12 فصلنامه و برگزاری ده همایش بزرگ در حوزه روانشناسی اسلامی در سالهای اخیر در ایران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انجمن مشاوره ایران در نامه ای خطاب به مسئولان و دست اندرکاران نظام مشاوره و روان شناسی کشور، از عملکرد آنان انتقاد کرده.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سلسله جلسات آمادگی محرم به همت سامانه جامع مدح و مرثیه «نوا» برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

نخستین دوره متمرکز و حضوری آموزش شعر و داستان کودک و نوجوان، با هدف آموزش شاعران و نویسندگان این حوزه از دیروز چهارشنبه 21 تیر آغاز شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات گفت: جایزه ملی کتاب کودک تأسیس می‌شود تا به‌عنوان یکی از صفحات مهم جورچین تربیت نویسنده، تولید اثر و الگوسازی در تقویم جوایز کشور جای خود را پیدا کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس دستورالعمل برگزاری دوره تابستان 1401-1402 در راستای استفاده از توان و قابلیت‌های منابع انسانی، صرفه جویی در زمان و نیز استفاده از تمام ظرفیت ها، پتانسیل های موجود دانشگاه آزاد اسلامی، درخصوص برگزاری دوره آموزشی تابستان در مقاطع مختلف تحصیلی و در راستای اجرای بند 2 راه کنش ها و اقدامات کلان کاری با موضوع ارتقاء کیفیت و کار آمدی دوره های...

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی نگاهی به اظهارات بسیاری از مقامات ارشد کشور می‌اندازیم، متوجه می‌شویم که بسیاری از آنها در این باره اظهار نظر خاصی نکردند ولی رهبری در بالاترین سطح سخنرانی‌های علنی خودشان به این موضوع پرداخته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اعتماد نوشت: با توجه به آمار خودکشی در سال‌های اخیر نرخ خودکشی در مناطق غربی کشور بالاتر از سایر مناطق بوده که از نظر شاخص‌های اقتصادی و اجتماعی وضعیت شکننده‌تری نسبت به سایر مناطق کشور داشته‌اند

وب‌گاه فرارو

روزنامه اعتماد نوشت: آمار رسمی منتشر شده در نیروی انتظامی نشان می‌دهد؛ در فاصله سال‌های 1395 تا 1399؛ هر سال به‌طور متوسط 4 هزار و 183 نفر در ایران به دلیل خودکشی جان‌شان را از دست داده‌اند. با این حساب نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی 5/1 مورد به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت است.

وب‌گاه عصر ایران

نرخ مرگ و میر ناشی از خودکشی در ایران 5/1 مورد به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت است.

خبرگزاری اکو نیوز