یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران با اشاره به اظهارات اخیر کمال خرازی نوشت: اگر بخواهیم ادبیات دیپلماتیک را به زبان عامیانه ترجمه کنیم حاوی این پیام است: آقای روسیه! اگر بیل زنی باغچه خودت را بیل بزن. البته ژاپن هم سرزمین شمالی را باغچه روسیه نمی‌داند!

خبرگزاری ایرنا

قشم - ایرنا - شهردار قشم گفت: روانشناسی محیطی در معماری و طراحی شهری به منظور ایجاد حس شادی و آرامش بین مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از ضروری ترین اهداف شهرداری سرزمین آب و آفتاب است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ گفت: در برخی اقدامات دولت سیزدهم رکورد زده، اما در روایت رویدادها و اقدامات دولت با مردم درست عمل نکرده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دختر معتادی در تشریح سرنوشت خود می‌گوید: هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم، خانه ما خالی از محبت بود؛ پدرم اعتیاد داشت و مرا به عقد پسر دوستش که اوهم درگیر اعتیاد بود، درآورد.

خبرگزاری تسنیم

یک شاعر کودک و نوجوان با اشاره به وضعیت فعلی نشر و ادبیات کودک و نوجوان معتقد است نه تنها نظریه پرداز دانشگاهی در ادبیات کودک نداریم و در تصمیم‌گیری‌های مرتبط با ادبیات کودک مخاطب کاملا فراموش شده است.

خبرگزاری دانشجو

حقجو، مدیر کارگاه‌های تابستانی باغ کتاب، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به تشریح برنامه‌های تابستانه برای کودکان و نوجوان پرداخت و گفت: مدرسه تابستانه کودک، شامل تور‌های روزانه است. به این صورت که بچه‌ها از 9 صبح تا 2 بعد از ظهر در آن جا هستند. همچنین صبحانه، میان وعده و ناهار و یک ساعت سرگرمی در فضا‌های باغ کتاب تهران، شامل شهربازی و سینما است. ایضا سه کلاس آموزشی بازی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گسترش اینترنت باعث شده است شغل‌هایی مثل پزشکی هم نیاز داشته باشند که در این فضا وارد شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: 17 نفر از میان داوطلبان شبهه دار کنکورهای سال 1400 و ماقبل موفق به گذراندن آزمون مجدد شدند و در نهایت به ادامه تحصیل دانشگاه‌ها معرفی شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا در اتاق‌های کوچک حس خفگی و اضطراب دارید؟ یکی از اصلی‌ترین دلایل این احساس انتخاب رنگ نامناسب برای دیوارهاست. چیدمان اتاق‌های کوچک دشواری‌های خودش را دارد. بعضی رنگ‌ها برای اتاق‌های کوچک مناسب نیستند و بهتر است انتخابشان نکنیم. در این مقاله رنگ‌های نامناسب برای اتاق‌های کوچک را با هم بررسی می‌کنیم و می‌بینیم چه رنگ‌هایی فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، المپیاد راه‌یافتگان مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعد از ظهر روز جمعه 30 تیر سال 1402 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه مازندران - بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا - همدان، دانشگاه رازی - کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان،...

وب‌گاه فرارو

انتخاب رنگ فرش یک تصمیم مهمی است که باید به آن توجه داشت چراکه فرش یکی از مهمترین وسایل خانه است که سالیان سال از آن استفاده می‌کنید؛ بنابراین با توجه به روانشناسی رنگ‌ها سعی کنید فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون فعلی و آینده شما هماهنگ باشد و حس خوبی را القا کند، اما برای انتخاب رنگ فرش مناسب کافی است به نکات زیر توجه کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش شب گذشته در برنامه «جهان آرا» با اشاره به موضوع طرح راهیابی هزار نفر از متقلبان کنکور‌های سراسری به دانشگاه‌ها گفت: سال 1384 قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌ها در مجلس تصویب شد. دلیل آن هم این بود که برای اولین بار به صورت سازماندهی شده تقلبی در کنکور صورت گرفته و سوالات صبح روز در یکی از حوزه‌ها خارج شد....

وب‌گاه مشرق نیوز

گاهی فالگیرها مشتری را کاملاً گمراه می‌کنند و از او پول کلان می‌گیرند و فکرهای نابجایی به سرش می‌اندازند مثل وجود یک دشمن که گاهی به کارهای عجیب و غریب و خطرناکی ختم شده.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آموزش و سلامت روان عنوان نخستین پیش رویدادِ چهارمین جایزه سالانه الفبای فرداست که همزمان با روز بهزیستی و تامین اجتماعی با حضور اندیشمندان و متفکران این حوزه در خانه اندیشمندان علوم انسانی و با همکاری کمیسیون حقوق بشر اسلامی برگزار شد. بخشندگی و مهربانی جای خود را به خشونت داده است مهارت‌های زندگی و سلامت روان عنوان موضوع نخست این نشست بود که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای نحوه برگزاری مرحله نهایی بیست وهشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال 1402 را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع راه‌یافتگان مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌رساند، المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه 30 تیر سال 1402 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل دانشگاه...

خبرگزاری مهر

مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور می رساند، المپیاد در صبح و بعدازظهر روز جمعه 30 تیر سال 1402 در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور برگزار می شود.