یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای اخیر برای سه بازیگر زن، افسانه بایگان، آزاده صمدی و لیلا بلوکات، به دلیل عدم رعایت حجاب، احکامی از جمله مراجعه به مراکز روانشناسی صادر شده است.

وب‌گاه گسترش

اگر کسی را پیدا کردید و رابطه خوبی دارید، فقط به این دلیل که دور از هم زندگی میکنید، اجازه نمیدهید فرصت عشق به سادگی از دست برود. حتی اگر تنها چند بار در ماه (یا حتی سالی یک بار) یکدیگر را ببینید، باز هم میتوانید سالم ترین ارتباط عاشقانه از راه دور را داشته باشید. از دید روانشناسی، بودن در یک رابطه طولانی مدت نیاز به کار دارد و شما باید گام هایی بردارید تا مطمئن شوید هم شما و هم پارتنرتان...

خبرگزاری تسنیم

کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

دیر رسیدن، عادتی است که گویا برخی نمی‌توانند هرگز آن را از سر خود بیندازند.

خبرگزاری مهر

کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال توسط روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وکیل افسانه بایگان گفت: اساسا هیچ‌گونه استدلال حقوقی در دادنامه مبنی بر نسبت دادن عنوان مجرمانه ترویج و تشویق به فساد و فحشا یافت نمی‌شود و نه عنصر مادی این جرم محقق شده و نه عنصر معنوی آن. بنابراین انتساب چنین عنوان مجرمانه‌ای فاقد وجاهت قانونی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: در بیانیه مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: چرا دوباره گشت ارشاد شروع به برخوردهای غیرقانونی و غیرشرعی با برخی بانوان می‌کند؟ آیا باز در پی تکرار آن سیاست شکست خورده هستید که هم برای اسلام و هم برای نظام هزینه در بر داشت؟

وب‌گاه عصر ایران

اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویه 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران به احکام قضایی بازیگران زن درباره حجاب واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«در ذهن پل گاسکوئین». این نام مستندی بود که در دهم ژوئیه 2003 از کانال 4 بریتانیا پخش شد و جنجال آفرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جالب است بدانید که رابطه عجیبی بین شخصیت و انگشتان دست وجود دارد و با نگاه کردن به انگشتان همسرتان می توانید به شخصیت آنها پی ببرید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محسنی‌اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضائیه تاکید کرد: مجازات باید متناسب، عاقلانه و اثربخش باشد. تعیین مجازات نباید به‌گونه‌ای باشد که موجب وهن شود. اگر مجازات تعیین‌شده، وهن دستگاه قضایی باشد، از اثرگذاری لازم برخوردار نخواهد بود. این توصیه‌های مهم قاضی‌القضات پس از آن بیان شده است که براساس گزارش‌ها تاکنون سه بازیگر زن سینما آزاده صمدی، لیلا بلوکات و افسانه بایگان به اتهام استفاده...

وب‌گاه فرارو

رضا پورحسینی رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران در حساب توئیتری خودش نوشت: جناب آقای اژه‌ای گرامی، «نظام ارجاع» به روانشانس و روانپزشک دارای روند علمی و حرفه‌ای است، تنها افراد متخصص می‌توانند افراد را به روانشناس و روانپزشک ارجاع دهند تا بیهوده به آن‌ها برچسی نخورد.