یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم

پژوهشگر و مدیر دفترادبیات کودک و نوجوان مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با اشاره به مشکلات موجود در حوزه ادبیات کودکان معتقد است تهاجم فرهنگی حاصل کوتاهی خودمان در این حوزه است.

خبرگزاری مهر

در پنجاهمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاسیس یک پژوهشکده، یک دانشکده، یک گروه آموزشی، یک مرکز رشد و راه اندازی سه رشته آموزشی جدید موافقت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر جوان که درجریان نزاع برسر پارک خودرو هم محلی‌اش را با چاقو به قتل رسانده بود با تلاش کارآگاهان جنایی بهارستان دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

اوایل انقلاب زندان قصر دست مجاهدین خلق بود و این‌که خیلی از طاغوتی‌ها اعدام شدند به خاطر این بود که سازمان اعتقاد داشت حتی راننده‌های ساواک و طاغوت هم باید اعدام شوند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

با اینکه سه سال است در همه جلسات گروه و جلساتِ شورای دانشکده مدیریت علم و فناوری شرکت کرده‌ام، از این طریق از موضوعِ حذف ظرفیتِ ورودی کارشناسی ارشد گروه فلسفه علم مطلع شدم که دانشجویانی با من تماس گرفتند و از من توضیح خواستند!!

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان داخلی جشنواره توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء گردید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، اردوی جهادی محرومیت زدایی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران روز جمعه 23 تیرماه در روستای ریه شهرستان بهارستان برگزار می‌شود. حوزه‌های درمانی این اردو شامل پزشک عمومی، متخصصین داخلی، اطفال، پوست، زنان و مامایی، روانشناسی و مشاوره و ویزیت رایگان است. علاقه‌مندان جهت ثبت نام با شماره...

وب‌گاه فرارو

این تست که انجام آن زمان بسیار کمی می‌برد، شخصیت شما را با نگاهی به چیز‌های مورد علاقه تان و دلایلی که برای دوست داشتن آن‌ها دارید مورد ارزیابی قرار می‌دهد و شخصیت شما را با 4 پرسش ساده می‌سنجد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان داخلی جشنواره توسط رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء شد. برگزیدگان جشنواره بین‌المللی فارابی در بخش‌های گروه‌های علمی، شخصیت‌های پیشگام و پیشتاز علوم انسانی و اسلامی،...

خبرگزاری مهر

اردوی جهادی محرومیت زدایی توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

ما نه تنها در زمینه حقوق کودک، بلکه در هیچ کدام از باب‌های حقوقی، کتابی به زبان ساده که برای عموم مخاطبان نوشته شده باشد، نداریم که خود معضل بزرگی است.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر علوم معرفی و تقدیر شدند.