یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

ماراتن نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 صبح امروز 14 تیرماه 1402 با رقابت 480 هزار و 402 داوطلب گروه های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در سراسر کشور آغاز شد.

خبرگزاری مهر

در خرداد 1402 تعداد 7هزار و 638 عنوان کتاب در کشور از سوی ناشران مختلف منتشر شده است که موضوعات ادبیات و کودک و نوجوان بیشترین تعداد کتاب‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

خبرگزاری مهر

شورای دانشگاه علوم توانبخشی راه اندازی رشته‌های «بهداشت مدارس»، «شنوایی شناسی»، «مطالعات اجتماعی موثر بر سلامت»، «روانشناسی سلامت» و «طب فیزیکی» را مصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوبت دوم کنکور 1402 در پنج گروه آزمایشی ریاضی، انسانی، هنر، تجربی و زبان فردا چهارشنبه و پس فردا پنجشنبه 14 و 15 تیرماه در 417 شهرستان و 662 حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به همراه 1955 حوزه فرعی کنکور 1402 برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه های آزمایشی در تاریخ های اعلام شده به شرح ذیل در 417 شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار خواهد شد. تاریخ برگزاری آزمون گروه های آزمایشی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی: صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی علوم انسانی: صبح چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی هنر: بعدازظهر چهارشنبه 14 تیر 1402 گروه آزمایشی علوم تجربی: صبح پنجشنبه...

خبرگزاری مهر

جزئیات تعداد سوالات و زمان پاسخگویی نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 در گروه های پنج‌گانه اعلام شد. دفترچه های کنکور به همراه پاسخنامه ها شخصی سازی شده اند.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ حوالی ساعت 10 بود که مقابل مجلس رسیدم. کلیپی از فراخوان تجمع کارآموزان آزمون وکالت 1401 کانون وکلای دادگستری را صبح از طریق یکی از دوستان دیده بودم که قرارشان ساعت 9، مقابل درب مجلس بود. کارآموزانی که طبق قانون باید حداکثر تا بهمن ماه 1401 پروانه کارآموزی خودشان را می‌گرفتند و اکنون دوره‌های کارآموزی خود را می‌گذراندند. اما امروز اینجا جمع شده اند تا حقشان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: بازیگر «لحد» این نمایش را اثر مستندی می‌داند که پاسخ‌دهنده و پاسخگو نیست و طرح کردن سوال در ذهن مخاطبان برتری و امتیاز آن به شمار می‌آید. وی گفت: من تلاش کردم در بین مرز خشونت و عشق بازی کنم‌. در واقع نقشی را به تماشا گذاشتم که هم ظالم است و هم مظلوم.

وب‌گاه گسترش

سیدمحمدحسین حجازی - کارشناس اقتصاد شهری

خبرگزاری مهر

احتمالا برای مجیزگویی و خوشامد بازجویان ساواک است که افراخته، در این‌فراز نوشته‌های خود سر پیکان را به‌سمت مجاهدین خلق گرفته و ایمان ساواکی‌ها را با آن‌ها مقایسه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تورم در ایران پایان ناپذیر شده است. تورم و فقر اقتصادی تاثیرات منفی بر روان جامعه داشته و به افسردگی جوانان و مهاجرت از کشور منجر شده است. به طور کل جامعه ایرانی دچار اپیدمی افسردگی و استرس ناشی از ناپایداری اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است. از دیدگاه روانشناسی، تورم و فقر باعث ایجاد استرس، نگرانی، ناامیدی و بی‌امیدی در افراد می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحالی که همسر مرد مقتول اعلام کرده بود که شوهرش نیمه شب دراثر تنگی نفس جان باخته، اما نظریه کارشناسان پزشکی قانونی نشان می‌داد که وی براثر فشار به عناصر حیاتی ناحیه گردن کشته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 18 دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی از دانشکده‌های روان‌شناسی و علوم تربیتی، آمار، ریاضی و رایانه، حقوق و علوم سیاسی، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی و اقتصاد، با موفقیت و کسب نمره لازم در مرحله اول بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1402، به مرحله نهایی راه یافتند. اسامی دانشجویان راه یافته به مرحله نهایی بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی: -...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن فاضلی، نماینده تام‌الاختیار دانشگاه علامه‌طباطبائی در برگزاری آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری 1402 نوبت تیرماه، با رقابت 12 هزار و 196 داوطلب در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه، 14 و 15 تیرماه در حوزه‌های فرعی دانشکده‌های، ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، حقوق و علوم‌سیاسی، ارتباطات، مدیریت و حسابداری و روان‌شناسی و علوم‌تربیتی...