یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

پرویز امینی و منصور کبکانیان در برنامه «شیوه» به بررسی شرایط عدالت آموزشی و ارائه آمار تکان‌دهنده از وضعیت دهک‌های پایین در عدم موفقیت در کنکور پرداختند.

خبرگزاری مهر

«بسیاری از خانواده‌هایی که به غرفه ما می‌آیند کسانی هستند که در ظاهر به آنها قشر مذهبی نمی‌گوییم اما انگار اشتیاق بیشتری دارند که بچه‌هایشان را با امیرالمومنین (ع) و معارف دینی آشنا کنند!»

خبرگزاری تسنیم

فرهاد مرتضوی‌نژاد فعال اقتصادی با اشاره به اینکه «عدم مهارت» فارغ التحصیلان دانشگاهی، معضل امروز بازار کار است، از تاسیس دانشگاه علمی - کاربردی ساسان در 5 رشته با هدف جذب دانشجو به همراه آموزش مهارت برای حضور در بازار کار خبر داد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «من و آقای همسایه» گفت: زندگینامه ائمه را نمی توان به صورت داستانی نوشت و هرکس که اقدام به نگارش چنین کتاب‌هایی می‌کند به دلیل فقدان اسناد معتبر نمی‌تواند کار مناسبی را ارائه دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین اصل آیین بودا: «زندگی رنج کشیدن است و فرار از این رنج بزرگ ترین منبع رنج است.» هر چه غم را بیشتر در آغوش بکشیم، احساس رضایت و شادی بیشتری خواهیم داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس آموزش در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «جایگاه ایران در ارزیابی‌های آموزشی معمولا طی سال‌های مختلف یکسان بوده است. اما اینکه در ماه‌های اخیر این موضوع حساسیت ایجاد کرده است در واقع سقوط رتبه‌ی ایران نسبت به کشورهای همسایه بود که از نتایج اولویت نبودن آموزش و پرورش در ایران است.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نحوه ارائه خدمت به متقاضیان واجد شرایط بهره‌مندی از برنامه «راهنمایی و مشاوره شغلی، فنی و تخصصی» برای سال 1402 از سوی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

برای تمام معتادان به کار امروز، روزی است که باید به عقب برگردند و کمی زندگی خود را مرور کنند. اگر فکر می‌کنید که یک معتاد هستید، شما نیاز به چُرت بعد از ظهر، کمی مطالعه و فیلم دیدن دارید و مطمئن باشید که فردا زمان کافی برای کار کردن هست!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در سه ماه اول سال 1402 بیش از 21 اقدام و مصوبه را در راستای برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مصوب کرد. در فروردین ماه 1402 تعداد سه اقدام و مصوبه در شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی مصوب شد. 1. بررسی پیشنهاد راه اندازی رشته «بیومدیکال» در مقطع کارشناسی پیوسته توسط دفتر طب ایرانی و مکمل 2....

وب‌گاه مشرق نیوز

غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگویی به بیان خلاصه‌ای از زندگی علمی و سیاسی خود پرداخته و نسبت به برخی هجمه‌ها و تهمت‌هایی که به او وارد می‌شود نیز واکنش نشان داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه هم اکنون 284 میلیون نفر در دنیا مواد مخدر مصرف می‌کنند، گفت: تغییرات جمعیتی نشان می‌دهد که تا سال 2030، تعداد افرادی که در جهان مواد مصرف می‌کنند، 11 درصد افزوده می‌شود.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی برنامه های آموزشی 11 رشته جدید برای راه اندازی در دانشگاه های علوم پزشکی را بررسی و تصمیمات جدید برای متناسب سازی آموزش دانشجویان خارجی اتخاذ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دکتر تهمینه باهری در تشریح این رساله دکتری گفت: در بیان مسئله آمده است که جهان در سه دهه اخیر با آمار‌های تکان‌دهنده در خصوص شیوع سوءمصرف مواد در سطح جامعه و به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان مواجه شده است و طبق گزارش دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد، در سال 2020، حدود 284 میلیون نفر مواد...

خبرگزاری تسنیم

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون می‌گوید: من طرح‌های زیادی دارم و دغدغه‌هایم را مطرح می‌کنم اما کو گوش شنوا! واقعاً با خودم فکر می‌کنم می‌بینم ما می‌توانیم یک «کتاب باز» برای کودکان داشته باشیم که طرح این کار را دارم اگر بخواهند.