یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

علاوه بر تمامی حساسیت‌های جدولی و امتیازی، در 7 مسابقه فصل جدید دو طرف با یک کینه قدیمی و شخصی به مصاف هم می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

چکیده ای از گزارشی که کبگانیان در مناظره درباره عدالت آموزشی و آثار آن در کنکور به آن استناد می کند، منتشر شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

گزارشی از انجمن روان‌شناسی آمریکا (APA) که اخیراً منتشر شده، شواهدی را ارائه کرده است که نشان می‌دهد تکثیر تصاویر جنسی دختران و زنان جوان در تبلیغات، تجاری و رسانه‌ها برای تصویر ذهنی دختران از خود (خودانگاره) و رشد آنها به شدت مضر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

3شرور در نزاع خیابانی پسر 19ساله‌ای را با شلیک تفنگ شکاری و ضربه تبر به قتل رساندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کوتاه‌ترین آزمون هوش که خیلی وقت‌تان را نمی‌گیرد، اما به شما نشان می‌دهد آیا از 80 درصد مردم باهوش‌تر هستید یا خیر.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر به نقل از مدیکال نیوز نوشت: بر اساس تحقیقات جدید، پروبیوتیک ها ممکن است در اثربخشی درمان های سلامت روان موثر باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زنگنه گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق، دامنه وثایق بانکی گسترش پیدا کرد لذا کلیه اموال منقول و غیر منقول به عنوان وثایق مدنظر قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسر جوان که درجریان نزاع برسر پارک خودرو هم محلی اش را با چاقو به قتل رسانده بود با تلاش کارآگاهان جنایی بهارستان دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه مجلس خبرگزاری دانشجو، محسن زنگنه در تشریح مصوبات نوبت عصر امروز کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: کمیسیون در ادامه بررسی مواد 3 و 4 لایحه برنامه هفتم توسعه، مصوبات خوبی را جهت رفع موانع پیش روی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و کارآفرینان مد نظر قرار داد. وی با اشاره به مصوبه کمیسیون در زمینه رفع مشکلات توثیق جهت دریافت تسهیلات بانکی از سوی کارآفرینان بیان کرد: پیرو مصوبه کمیسیون...

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: در مصوبه‌ای دولت را مکلف کردیم تا نرخ سود بازرگانی واردات و همچنین مباحث تعرفه‌ای صادرات را متناسب با سیاست‌های تجاری و صنعتی مصوب کند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه پنجساله هفتم توسعه جزئیات جلسه عصر امروز کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: یکی از راهکار‌های مواجهه با فرایند جهانی شدن این است که سینما بتواند خانواده اصیل ایرانی را معرفی و عرضه کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی، روز دوشنبه 19 تیر ماه 1402 با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از شخصیت‌های علمی و فرهنگی در مرکز همایش‌های صداو سیما برگزار شد و از برگزیدگان این دوره جشنواره که در میان آن‌ها شش عضو هیأت علمی و...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پنجاهمین نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سایر اعضا در تالار شهیدبهشتی برگزار شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که شورای دانشگاه گرانیگاه مهمی برای پیشرفت و توسعه دانشگاه تلقی می‌شود خاطرنشان کرد: تصمیمات راهبردی و مصادیق...