یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر این دوره چهارم شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد موفق شود، دوره قرارگاهی و حکمرانی باید به این سمت برود که دانشگاه ها، وزارت علوم، وزارت آموزش عالی بپذیرند دانشکده‌های موضوعی بنیادین و دانشکده‌های موضوعی حکمرانی شکل بگیرد را بپذیرند. شک نکنید دانشجویی که تربیت می‌شود، اشتغال اش هم تأمین می‌شود و به خاطر بی‌توجهی مهاجرت نمی‌کند....

خبرگزاری تسنیم

آخرین برگ از چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فارابی با معرفی برگزیدگان ورق خورد و طی آن در دو بخش متفاوت از مرحوم علامه محمدتقی جعفری و آیت الله فقید محمدعلی تسخیری تجلیل شد.

وب‌گاه فرارو

منصور کبکانیان، عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی از محرومیت تقریبی دهک‌های پایین درآمدی جامعه برای ورود به دانشگاه‌های برتر کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرمایه‌گذاری بر خلاف آنچه که اکثریت افراد فکر می‌کنند، اصول زیادی ندارد. شاید اگر اصول بنیادین این حرفه را یادداشت کنیم، حداکثر در یک برگه پشت و رو فضا اشغال کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دختر جوان که از مرگ حتمی نجات یافته است، دفتر زندگی پر فراز و نشیب اش را ورق زد؛. دختری که از بدرفتاری‌های پدرش به پیرمردی در همسایگی‌شان پناه برد و در دام سیاه این روباه پیر گرفتار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرجان دختر 23ساله وقتی در دام آزارهای مرد همخانه افتاد دست به چاقو شد و گوش مرد شیطان صفت را برید و بعد در اقدامی هولناک به خاطرشوک عصبی دست به خودکشی زد که با تلاش به موقع تیم پزشکی از مرگ نجات یافت.

وب‌گاه عصر ایران

منصور کبکانیان: در حال حاضر در ایران به گونه‌ای شده است که اگر دانشگاه نروی «عددی» نیستی و اگر دانشگاه هم بروی باید فوق لیسانس و دکترا هم بخوانی و فرهنگ غلطی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها 2 درصد از رتبه‌های زیر 3000 آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال 1400 - 1399 جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی تارتار و ساکت الهامی در هفته سیزدهم لیگ برتر رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی تلویزیون اینترنتی کتاب، محمدمهدی سیدناصری در ابتدای نشست، بیان کرد: در سال 2002 میلادی به دنبال تصویب کنوانسیون شماره‌های 138 و 182 سازمان جهانی کار برای مبارزه با کودک کار این روز را به عنوان روز جهانی مبارزه با کودکان کار نام‌گذاری کردند. البته بهتر است از به جای اصطلاح «کودکان کار» که دارای بار معنایی منفی است، اصطلاح «کار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در نشست هم اندیشی حکمرانی آموزش عالی با تبریک ایام غدیریه اظهار کرد: مجموعه ستاد انقلاب فرهنگی و شورای عالی انقلاب فرهنگی را می‌توان در 4 دوره تعریف کرد. دوره اول که دوره ستاد انقلاب فرهنگی است و حضرت امام در پیام نوروزی 59 این بحث را باز کردند، افرادی را به‌عنوان ستاد...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فرار مغزها گفت: فکر می‌کنیم فرار مغزها به دلیل گرایش جوانان ما به غرب است. دل آنها با ایران است ما بستر حفظ این نخبگان را در جامعه فراهم نکردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاعات منتشر شده از قبولی‌های دانشگاه با رتبه زیر 3 هزار نشان می‌دهد دهک‌های کم برخوردار سهمی بسیار ناچیزی از ورود به دانشگاه‌ها دارند.