دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

عضو دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پوشش عفیفانه نیازمند استقرار باورها و ارزش‌های بنیادین دینی و انتقال آن در الگوهای رفتاری و تصمیمات مهم زندگی فردی و اجتماعی است.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتصاب در کمیته‌های فدراسیون را تلاش در راستای تخصصی شدن تصمیمات در این رشته و بهبود شرایط می‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتصاب در کمیته‌های فدراسیون را تلاش در راستای تخصصی شدن تصمیمات در این رشته و بهبود شرایط می‌داند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش مصنوعی مفهوم جدیدی نیست، اما پیشرفت های اخیر در یادگیری ماشینی پیشرفت آن را تسریع کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معلمین که قشر فرهیخته جامعه را تشکیل می‌دهند برای اثربخشی بیشتر در کلاس درس باید در حوزه کاری خود به‌روز بوده تا بتوانند پاسخگوی سوالات و ابهامات دانش‌آموزان باشند

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع دقیق از سن ذهن یا عقلتان یک گزینه را انتخاب کنید و ببینید سن واقعی ذهنتان چقدر است؟

خبرگزاری مهر

آل‌احمد معتقد است «ما درست از آن روز که امکان شهادت را رها کردیم و تنها به بزرگداشت شهیدان قناعت ورزیدیم دربان گورستان‌ها از آب درآمدیم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

این کتاب طنزی اجتماعی است که با نثری روان به برخی معضلات اجتماعی با نگاهی روانشناختی می‌پردازد. در هر فصل این کتاب، ما شاهد مشکلات و مسائلی هستیم که در جامعه و سبک زندگی برخی افراد وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسن حبیبی، با اشاره به این نکته که درمان پارکینسون هزینه‌های زیادی را برای خانواده به همراه دارد، اظهار داشت: ابتلاء به پارکینسون شامل علت‌های مختلفی است همچون علل ژنتیک، تصادف و ضربه دیدن.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: طرح ملی کارآفرینی برای دانشجویان با هدف شناخت استعدادها و ارائه آموزش های مشاوره‌ای برگزار می شود و ابتدا 15 هزار دانشجو تحت پوشش قرار می گیرند.

خبرگزاری تسنیم

استاد دانشگاه گفت: برگزاری همایش‌های بین‌المللی برای نقد نظریه‌های علومی انسانی غربی و ترجمه آثار برگزیده به زبان‌های زنده دنیا می‌تواند در شکستن پارادایم‌های علمی موجود نقش مهمی ایفا کند و به وقوع انقلاب علمی در علوم انسانی بینجامد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری معاون فناوری وزارت علوم با عنوان طرح ملی کارآفرینی با حضور امید رضایی، سیدفرهنگ فصیحی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه امیرکبیر و علیرضا زراسفندی مسئول راه اندازی پارک علم و فناوری بین‌المللی و جمعی از خبرنگاران برگزار شد. سرپرست فناوری وزارت علوم گفت: طرح ترویج کارآفرینی با حدود 30 هزار دانشجو در نهایت و در مرحله اول با 15 هزار دانشجو...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش بین‌المللی اربعین و آثار آن از منظر علوم، فنون و هنرهای تخصصی توسط پردیس البرز دانشگاه تهران با همکاری معاونت فرهنگی وزارت علوم، رایزنی فرهنگی ایران در عراق، دانشگاه الزهرا (س)، مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها، دانشگاه اهل بیت و کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی برگزار می‌شود. پژوهشگران حوزه‌های ادبیات و تاریخ،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

ویتامین D ویتامین بسیار مهمی است که تاثیر زیادی روی چند سیستم بدن دارد و تک تک سلول‌های بدن، گیرنده‌ای برای آن دارند.