دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.

وب‌گاه فرارو

در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز 9 تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال 9 تیرماه به حافظ را بخوانید.

وب‌گاه فرارو

درخت "انار شیطان" یکی از گونه‌های گیاهی نادر جهان که در بخش ساربوک قصرقند و فنوج واقع در جنوب سیستان و بلوچستان رشد می‌کند.

وب‌گاه فرارو

ریزش مو علت‌های مختلفی دارد؛ از ژنتیک گرفته تا استرس. بنابراین باید برای تقویت موها همه عوامل وابسته را بررسی کرد.

وب‌گاه فرارو

سیاه دانه (سیاهدانه) دانه گلی با خاصیت دارویی و درمانی است که به‌عنوان ادویه هم استفاده می‌شود. این گیاه فو‌ق‌العاده بومی آسیا و مدیترانه است و در جنوب غربی آسیا، خاورمیانه و جنوب اروپا می‌روید و به آن زیره سیاه و گشنیز رومی هم می‌گویند.

وب‌گاه فرارو

دیمی‌ترها معتقدند که استفاده روزانه از آسپیرین نه تنها واجب است بلکه بی خطر هم است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف طولانی مدت آسپرین، مشکلات دستگاه گوارش و احتمال خونریزی داخلی را افزایش می دهد.

وب‌گاه فرارو

نتایج یک مطالعه نشان داده است که استفاده مکرر از GPS ممکن است مهارت‌های ذهنی را مختل کند.

وب‌گاه فرارو

معجون بی نظیر عسل و گردو در درمان اختلالات و مشکلات تنفسی نظیر: آسم، حساسیت فصلی، آنفلوآنزا و عفونت های تنفسی نقش مهمی دارد.

وب‌گاه فرارو

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف زیاد نمک با افزایش وزن و تجمع چربی مرتبط است. محققان بر این باورند که مصرف روزانه 1000 میلی‌گرم سدیم در میان بزرگسالان، خطر چاقی را تا 26 درصد افزایش می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

برای کاهش احتمال ابتلا به سینوزیت یا تسکین علائم اولیه سینوزیت، تخلیه مجرای بینی و پاک نگه داشتن آن‌ها مهم است. یکی از راه‌های انجام این کار نوشیدن مقدار زیادی آب در طول روز است، زیرا هیدراتاسیون مناسب به نازک و شل نگه داشتن مخاط کمک می‌کند.

وب‌گاه فرارو

کلاهبرداری آنلاین رایج‌ترین جرم امروزی است. معمولا به قربانیان گفته می‌شود که آنان احمق هستند، اما واقعیت آن است که کلاهبرداران از سازوکار‌های روانی برای نفوذ استفاده می‌کنند صرفنظر از آن که فرد قربانی تا چه اندازه باهوش است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور در هفتمین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر در پاسخ به این پرسش که آیا مدیریت زندان کار سخت و پر مسؤولیتی است یا تصورات بر این است، گفت: زندانبانی یکی از 10 شغل سخت است که در همه دنیا سخت و مشکل شناخته شده است، ولی سختی کار بیشتر متوجه همکاران بنده در صف و بخش دیگر متوجه ستاد است و...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان زندان‌های کشور آخرین وضعیت برخی از زندانیان مطرح از جمله اکبر طبری، مهدی هاشمی، شهرام جزایری و بابک زنجانی را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان زندان‌های کشور گفت: در یکی، دو سال اخیر به موضوع اشتغال خیلی بها بدهیم و همین توجه به اشتغال سبب شده که در دو، سه سال اخیر نرخ بازگشت مجدد به زندان کاهش پیدا کند.