دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

حضور کودکان کار در خیابان‌ها و برخی چهارراه‌های شهر کرمانشاه این روزها به یک معضل اجتماعی تبدیل شده و نیازمند ورود دستگاه‌های مسئول برای سازماندهی این موضوع است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم نهمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان که امروز در فرهنگستان علوم برگزار شد، با بیان اینکه همه ما علاقه‌مند به گسترش زبان فارسی هستیم، افزود: مهمتر از آن، علاقه مندیم که نظریه بزرگان و دانشمندان ایرانی در سطح جهان طوری جریان یابد که نه تنها زبان فارسی بلکه ایده‌های دانشمندان ما از طریق...

خبرگزاری تسنیم

یک روان‌درمانگر درباره علل تمایل نوجوانان به الگو قرار دادن افراد مشهور و به اصطلاح سلبریتی و راهکارهای تربیتی صحیح در مواجهه با نوجوانان توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پاسخگویی و کنشگری با واقعیت های حوزه متفاوت است. امروز بسیاری از سنگر ها را از دست داده ایم و در بسیاری از مسایل دچار تفرق شده ایم.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران گفت: در ماده 98 لایحه برنامه هفتم توسعه که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها با زبان دیگری به وضعیت قبل برگشته است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مسائل اقتصادی مهمترین دلیل ترس جوانان از ازدواج است، گفت: در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج تاکنون کم کاری شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در برنامه تهران 20 با موضوع بررسی مشکلات ازدواج جوانان گفت: مهمترین عامل ترس جوانان از ازدواج علاوه بر مسائل اقتصادی برخی از مسائل دیگر هم رو به رو هستیم. حریزاوی خاطرنشان کرد: جامعه ایران یک جامعه 7 طیفی است که هر کدام از این طیف آن با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل هر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فاطمه کیهانی پور کارشناس مسائل خانواده گفت: معتقدیم. ازدواج یک امر قدسی است و پیامبر فرموده شما به سمت ازدواج بروید من شما را غنی می‌کنم. جوانان و خانواده‌ها باید نگاه قدسی به ازدواج داشته باشند. مشکل اول ما در زمینه ازدواج مسائل اقتصادی نیست. این کارشناس مسائل خانواده ادامه داد: مردم از ابتدای انقلاب همیشه در صحنه بوده‌اند و حفظ انقلاب ما تاکنون...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار چند نوستالژی، فیلم‌های جدیدی همچون «چیپ و دیل، سنجاب های کارآگاه»، «مسیر جاودانگی»، «نقطه سیاه»، «دلال» و «قهرمانی به نام کوشینکا» برای آخر هفته تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افیون زیبایی که زهرش تا عمق وجود جوانان را می‌سوزاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران روز چهارشنبه 31 خرداد ماه در دومین نشست شورای دانشگاه تهران در سال 1402 که در محل سالن شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، افزود: اصلاح زیرساخت قانونی در زمینه تحقق استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها، به صورت آنی و یک شبه نمی‌تواند صورت بگیرد، بلکه باید در یک فرآیند تکاملی انجام شود. مقیمی با تاکید بر تمرکززدایی...

خبرگزاری تسنیم

نشست دوره‌های آموزش تابستانه هنرهای نمایشی همراه با رونمایی از پوسترهای این رویداد با حضور مدیران آموزش‌های هنری وزارت ارشاد، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور و هنرمند پیشکسوت برگزار شد.