دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد به علم الهدی و مصباحی مقدم انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی و هیئت بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره‌ی جمهوری اسلامی برگزار می‌شود. بر این اساس کلیه داوطلبان از 6 لغایت 13 تیر ماه 1402 به مدت 8 روز مهلت دارند با مراجعه به سایت www.pco.saorg.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. بررسی صلاحیت داوطلبان از 15 تیر ماه 1402 آغاز خواهد شد و اسامی نهایی 18 مرداد ماه در دسترس عموم...

خبرگزاری مهر

علی اصغر محمدخانی در نشست هفتگی شهر کتاب گفت: آلن دوباتن، نویسنده و فیلسوف و مؤسس «مدرسه زندگی» لندن، می‌کوشد مفاهیم فلسفی را در آثارش به زبانی بسیار ساده بیان کند.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ثبت نام برای پذیرش دکتری 1402 از طریق برگزاری آزمون اختصاصی ویژه طلاب آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

طبق قانون ما مصرف مشروبات الکلی جرم است، اما در تشکیل پرونده، فرد مصرف‌کننده خودش باید به مصرف مشروبات الکلی اقرار کند یا از او مشروبات الکلی کشف یا چند شاهد شهادت بدهند که فرد مشروبات الکلی مصرف کرده تا پرونده‌ای برای او تشکیل شود. حتی اگر به واسطه آزمایشات پزشکی قانونی در خون فردی الکل یافت شود، دلیل شرعی برای درنظر گرفتن مجازات حد او نمی‌تواند باشد و مورد قبول دادگاه هم نیست. به...

وب‌گاه فرارو

عشایری از نبود عدالت آموزشی در ایران می‌گوید و از روزگاری مثال می‌آورد که پسر وزیر و پاسبان و کارگر در کنار هم درس می‌خواندند و به واسطه این کنار هم نشستن با یکدیگر تعامل برقرار می‌کردند. چیزی که امروزه به واسطه انواع مدارس غیرانتفاعی و انتفاعی از بین رفته است. مدارس هم مانند هر نهاد دیگری طبقاتی شده‌اند و همه دانش‌آموزان نمی‌توانند از امکاناتی برابر برخوردار باشند.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهنوش طباطبایی بازیگر نام آشنای سینمای ایران سال ها پیش در جایگاه مجری در قاب تلویزیون مقابل دیدگان مخاطبان قرار گرفته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعتماد به نفس به معنی ایمان به خود است. اعتقاد به اینکه فرد، توانایی مقابله با چالش‌های زندگی، موفقیت و تمایل به عملکرد طبق آن را دارد. اعتماد به نفس مستلزم درک واقع بینانه توانایی‌ها و احساس امنیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رضا مهدوی معتقد است اگرچه برنامه «همآهنگ» توانسته موفق عمل کند اما ترکیب داوری آن‌ها درست نیست.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی جدید مس رفسنجان در صفحه اینستاگرام خود متنی احساسی را منتشر کرد و به موضوع پیوستنش به تیم نارنجی‌پوش لیگ پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران از احیای استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.

خبرگزاری تسنیم

مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که از لحاظ بدنی ملی‌پوشان مشکلی نداشتند.